ראש הישיבה במסר לתלמידים מהבידוד: "רק השטייגן יציל את העולם"

ראש ישיבת 'תורת משה' הגאון רבי איסר ליזרוק שליט''א שחזר ממסע לאיסוף כספים במקסיקו נאלץ להיכנס לבידוד ונעדר משמחת הפורים: "אתם בני הישיבה נושאים על גבכם את האחריות הגדולה והדרך היא פשוטה לעשות שטייגן", אמר רה"י לתלמידים

הבידוד לא פוסח על עולם הישיבות: ראש ישיבת 'תורת משה' הגאון רבי איסר ליזרוק שליט"א שנחת ביום שלישי האחרון לאחר מסע לאיסוף כספים עבור ישיבתו בקרב נגידים במקסיקו, נאלץ בהוראת משרד הבריאות להיכנס לבידוד. ראש הישיבה קיבל על עצמו את ההוראה באופן מלא והודיע לבני הישיבה שלא יוכל להשתתף בשמחת הפורים שבה היה משתתף ונוטל חלק מרכזי מידי שנה בשנה.

ראש הישיבה אף נשא דברי חיזוק מתוך הבידוד לתלמידים וביקש לחזקם בלימוד התורה, בדבריו אמר: "לימוד התורה הוא המגן של העולם כולו. כמו שאמרו חז"ל 'תורה מגנא ומצלא', אתם בני הישיבה נושאים על גבכם את האחריות הגדולה והדרך היא פשוטה 'לעשות שטייגן'. כפי שעשיתם בשבועות האחרונים בשינון וחזרה על המסכת שלמדנו בזמן חורף האחרון בישיבה".

עוד אמר ראש הישיבה לתלמידיו: "בעזרת ד' עד סוף הזמן נעשה סיום מסכת כמובן בתנאים המותרים על פי משרד הבריאות, שחובה להקפיד עליהם, אבל לשמוח בשמחת התורה ברור שאפשר בכל מצב שהוא".

יצוין כי מסעו של ראש הישיבה לחו"ל נועד להשיג כספים עבור משכנה החדש של ישיבת 'תורת משה' בשכונת בית וגן בירושלים, שגדלה מאוד בשנה האחרונה ומונה כיום כ-120 בחורים. בקרוב צפויה הישיבה לעבור למשכנה החדש.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אבל עולם התורה משגשג לא???

הייתי מציע לכל מי שנמצא בבידוד וגם מי שלא לנצל את זה שיש לו סמארטפון ולילמוד תורה . השם ברא את האינטרנט כדי שנלמד תורה כל התורה נמצאת באינטרנט אנשים תנצלו את זה לפני מאה שנה אנשים היו עניים אפילו ספר לקרוא לא היה להם אפילו נר לקרוא ספר . לנו יש ישתבח שמו לעד דור של שפע כזה בואו נשמח את הקב"ה ננצל את זה שיש סמארטפון ואנטרנט ונלמד בזה את כל התורה. אני מדבר רק לאלו שיש אינטרנט אבל לאלו שאין לא!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו