Tomer Neuberg/FLASH90

לפיד מבהיר: "חייבים לשמור על הוראות משרד הבריאות"

יו"ר יש עתיד הבהיר את הסרטון בו תקף את ההנחיות של משרד הבריאות להישאר בבית: "ברור שלא הצעתי להפר את ההנחיה לא לצאת מהבית. אני כן עומד על עמדתי שתהיה מאחורי ההנחיה הזו ממשלה לגיטימית וכנסת מתפקדת ומפקחת"

מספר 2 בכחול לבן, יו"ר יש עתיד יאיר לפיד התייחס לסרטון שפרסם אמש נגד ההנחיות של משרד הבריאות להישאר בבית ואמר כי, "היות ואני רואה שהעניין לא הובן. אני מבהיר: ברור שלא הצעתי להפר את ההנחיה לא לצאת מהבית. כולם חייבים לשמור על הוראות משרד הבריאות. אני כן עומד על עמדתי שתהיה מאחורי ההנחיה הזו ממשלה לגיטימית וכנסת מתפקדת ומפקחת".

אמש יצא לפיד במתקפה חריפה על ראש הממשלה בנימין נתניהו על רקע ההנחיות החדשות של משרד הבריאות הקוראות לציבור להישאר בבית: "הלא דמוקרטיה הזו הודיעה לכם היום דבר אחד: שאסור לכם לצאת מהבית. תשאלו את עצמכם באילו מדינות ממשלה לא נבחרת מודיעה לאזרחים שאסור להם לצאת מהבית", אמר לפיד בסרטון שהעלה לרשת.

לפיד חזר על טענתו כי נתניהו ניצל את המצב לדחיית משפט: "לפני ארבעה ימים, בהחלטה באישון לילה, הממשלה סגרה את בתי המשפט וביטלה את משפטו של ראש הממשלה. היום יושב ראש הכנסת הלא נבחר סגר את הכנסת ולא נתן לרוב להפעיל אותה לטובתכם". לדבריו, "אין בישראל רשות שופטת, אין בישראל רשות מחוקקת, יש רק ממשלה לא נבחרת בראשותו של אדם שהפסיד בבחירות".

"לא תהיה ועדת חוץ וביטחון שתוודא שהשב"כ והמשטרה לא עוקבים אחריכם", הוביף לפיד בסרטון החריף והתוקפני, "לא תהיה ועדת כספים שתוודא שהכסף שצריך להגיע לעסקים קטנים ולאנשים שהוצאו לחופשה ולמפוטרים יגיע, לא תהיה ועדה לענייני הקורונה שתטפל בצוותים הרפואיים ובכל ההשלכות של המגפה".

הסרטון של לפיד זכה לביקורת חריפה ברשת על כך שהוא מסכן חיים בכך שהוא גורם לציבור לאבד אימון בהנחיות משרד הבריאות שמצילות חיים: "זו ממש הפקרות. למה לא לקרוא לאנשים להתחבק כדי להפגין נגד ביבי?", כתב הפרשן הפוליטי הבכיר עמית סגל. לפיו הגיב לו כי, "ההוראה לצאת מהבית היא לא הבעיה, זה שנותנת אותה ממשלה לא לגיטימית זו בעיה ועוד איך".

השר בצלאל סמוטריץ' אמר הגיב הבוקר ללפיד וכתב: "אני עדיין מצפה מיאיר לפיד לסרטון התנצלות שבו הוא עוזב את הפוליטיקה הקטנה וקורא לאזרחים להקפיד על הנחיות משרד הבריאות באדיקות. קדימה יאיר, לא בושה להודות בטעות ולתקן". עוד הוסיף"קצת אחריות, לפיד הפך לקונספירטור חסר אחריות בימים האחרונים".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שחצן, גס רוח, דוחה.מספיק
די!!!!!!
החיים שלנו אינם הפקר

לפיד שקרן מנוול

עדיף לגמגם ולחשוב מה שאומרים, מאשר להשתלח ולהבהיר, וכמובן לצאת פספוס וקטנוני

ללפיד וחבריו ברורפיט אין מה לעשות ןולכן הם ממשיכים בהפצת שקרים ושנאה. המשפט של ביבי לא בוטל אלא נדחה ולא ע"י שר המשפטים או ביב אלא ע"י השופטים והיועץ המשפטי. יש המון שקרים בקטע הקטן. אולי כדאי שיתמקד איך לעזור?

חחחח, דמוקרטיה לא דמוקרטיה העיקר אתה באופוזיציה אם ישעמם לך אתה מוזמן לנקות את בית הכנסת שלנו… וכל קרני רשעים אגדע…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו