צילום: מוטי גרין

מרן הגר"ג אדלשטיין: "לשמור על כללי הזהירות – זלזול זה ניזוק ומזיק" • צפו

מרן ראש הישיבה התייחס בשיעורו לחובה להישמע להנחיות: "לא לזלזל בזה, זלזול זה גם ומזיק וגם ניזוק". על הצורך להתחזק: "צריך לבקש רחמים, ישועה ע"י תפילה זה לא נס, זה דבר נורמלי, אם מתפללים יש ישועה. תפילה וביטחון ותהיה ישועה בקרוב"

מרן ראש הישיבה ר' גרשון אדלשטיין שליט"א התייחס אמש בשיעורו לנגיף הקורונה ולחובה להישמע להנחיות משרד הבריאות: "תפילה בציבור, לפי ההוראות יש ציבור גדול זה כבר מזיק, ניזוק ומזיק, להתפזר מניינים קטנים, ציבור קטן, עשרה זה מנין, זה תפילה בציבור, הכל לפי ההוראות וכללי הזהירות הידועים".

ראש הישיבה פירט על הצורך להתחזק בלימוד תורה ובתפילה בכדי למנוע את המשך התפשטות הנגיף: "למעשה מה שצריך זה מידת הרחמים, צריך לבקש רחמים, תפילה שתבוא הישועה. יש מהרש"א שתפילה זה לא נס, ישועה ע"י תפילה זה לא נס, זה דבר נורמלי, אם מתפללים יש ישועה. בעזרת השם זה למעשה, כל מה שדיברנו, בעזרת ה' ע"י תפילה וביטחון תהיה ישועה בקרוב".

מרן חזר על הוראתו להישמע להנחיות משרד הבריאות: "לשמור על כל כללי הזהירות הידועים, כבר התפרסמו כל כללי הזהירות, לא לזלזל בזה, זלזול זה גם ומזיק וגם ניזוק, בעזרת ה' שתבוא הישועה מפני שזה לא פשוט הדבר הזה". עוד הוסיף לגבי סדרי הלימוד: "ללמוד, גם כן ללמוד לפי כללי הזהירות, לא הרבה ביחד זה מזיק וניזוק".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו