ארכיון אתר JDN

הקורונה בבאבוב: מספר חסידים נדבקו; האדמו"ר הורה על סגירת בתי המדרש והמקוואות

בהלת הקורונה בארה"ב: בחסידות באבוב שם נמצאו מספר חסידים שחולים בנגיף והשתתפו בטישים בימי הפורים סגרו אמש את הבית מדרש הגדול של החסידות בבורו פארק עד להודעה חדשה, בנוסף חסידויות רבות בארה''ב סוגרות את שעריהן בעקבות התפשטות הנגיף

בעקבות בהלת הקורונה חסידויות רבות בארה"ב סוגרות את שעריהן זאת במיוחד לאור ההתפשטות הגדולה שהייתה בימים האחרונים בריכוזים הגדולים שבניו יורק.

בחסידות באבוב שם נמצאו מספר חסידים שחולים בנגיף והשתתפו בטישים בימי הפורים סגרו אמש את הבית מדרש הגדול של החסידות בבורו פארק עד להודעה חדשה, גם את המקווה שבמקום סגרו על מנעול ובריח זאת לאור החשש הכבד ששורר בחסידות.

ל'חדשות JDN' נודע כי כ"ק האדמו"ר מבאבוב שליט"א שנכנס לבידוד מסוים במעונו בשבוע האחרון בעקבות השתתפותם של חולי הקורונה בטיש הגדול שערך בימי הפורים, מקפיד לשמור כעת על הכללים וביטל את כל האירועים שנועדו לשבועות הקרובים כמו גם את סדרי ה'קבלת קהל' שהיה עורך במעונו.

כזכור, כפי שדווח כאן ב'חדשות JDN' לראשונה במהלך הטיש של כ"ק האדמו"ר מבאבוב שליט"א בימי הפורים השתתף חסיד שנמצא אחר כך כחיובי לנגיף, בחסידות שררה דאגה גדולה והוחלט על הוראות מחמירות, כעת לאחר שהנגיף החל להתפשט במקום ועוד חסידים נמצאו חיובים לנגיף החליטו בחסידות לסגור את כל שערי המוסדות עד להודעה חדשה.

בחסידות ממשיכים לבקש בכל לשון של בקשה מכלל החסידים להיזהר מאוד על נפשו ועל כל מכריו לעשות ככל חוקי המדינה וככל אשר מורים הרופאים ללא התחכמויות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו