David Cohen/Flash90

יועמ"ש משרד הבריאות לליצמן: "על הת"תים, ישיבות וכוללים להיסגר אלתר"

היועץ המשפטי של משרד הבריאות שיגר מכתב לשר הבריאות בו הוא מבהיר כי על כלל מוסדות החינוך, כולל תלמודי תורה, מוסדות 'בתי יעקב', סמינרים, ישיבות וכוללים, להיסגר: "הצו חל על כל מוסדות החינוך ללא תלות בגודל המוסד או בכמות התלמידים"

היועץ המשפטי של משרד הבריאות שיגר מכתב לשר הבריאות יעקב ליצמן בו הוא מבהיר כי על כלל מוסדות החינוך, כולל גני ילדים, תלמודי תורה, מוסדות רשת 'בתי יעקב', סמינרים לבנות, ישיבות גדולות, ישיבות קטנות וכוללים, להיסגר.

"הצו קובע כי לא תתקיים כל פעילות במוסדות החינוך המופרטים", כותב עו"ד אורי שוורץ. עוד הוסיף כי "הצו חל על כל מוסדות החינוך ללא תלות בגודל המוסד או בכמות התלמידים, על כלל המוסדות להפסיק את פעילותם לאלתר".

היועמ"ש מסביר כי "לנוכח התפשטות המהירה של נגיף הקורונה נוקטת מדינת ישראל צעדים שונים, כאשר המטרה העיקרית היא מניעת התפשטות המחלה הנגרמת מהנגיף בישראל. כחלק מצעדים אלו, ומתוקף סמכות המנהל, נחתם ופורסם ביום 15.3.2020 צו בריאות העם על הגבלת מוסדות חינוך בהוראת שעה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סוף סוף

התורה מגינה על עם ישראל ( ואם לא אז תסבירו לי איך יש למעלה מ400 איש מודבקים ואין מת אחד ב"ה) לכן כל עוד לא הגיעו אנשי הרשויות ללמוד בישיבות וכדומה ולנצל כל דקה ואם הגיעו לשלוח התלמידים לבית ולעודדם ללמוד בבית ( ע"י שמביאים להם מראה מקומות להכין סוגיא וכ"ו) אז ללמוד ולנצל כל דקה עם ישראל צריך זכויות ונקוה שכבר הפסח נעלה לרגל ונקריב קורבן הפסח אמן.
בהוקרה ובהאבה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו