Yonatan Sindel/Flash90

תזכורת: התח"צ מושבת עד יום ראשון; הוחלט על צמצומים נוספים בקווים

אחרי ההחלטה לסיים את שירותי התחבורה הציבורית ב-20:00 בערב והפסקתו כליל עד יום ראשון, משרד התחבורה הודיע כי מיום שני תופחת תדירות הפעילות של הקווים בתוך הערים לעד שתי נסיעות בשעה. תדירות הקווים הבין-עירוניים תרד גם כן

משרד התחבורה הודיע אתמול (חמישי) כי החל מיום שני יחול צמצום נוסף בפעילות התחבורה הציבורית, וקווים עירוניים ברחבי הארץ יירדו לשתי נסיעות בשעה לכל היותר. החברות המפעילות את שירותי התחבורה הציבורית יחליטו באופן נקודתי אם להפעיל שלוש פעמים בשעה קווים עורקיים בערים הגדולות, מתוך לקיחה בחשבון של מניעת צפיפות.

עוד נמסר כי הקווים הבין-עירוניים ירדו לשלוש נסיעות בשעה לכל היותר. קווים עם שתי נסיעות ומטה בעירוני וכן קווים לא תדירים בבין-עירוני יישארו ללא שינוי. בתוך כך, החל מהערב בשעה 20:00 הושבתה כל התחבורה הציבורית במדינה, והיא תשוב לפעילות רק ביום ראשון לפנות בוקר.

בהודעה שהעביר משרד הבריאות למפעילי התחבורה הציבורית נכתב: "השיקול הבלעדי הוא מניעת צפיפות ולא רמת שירות. אם יש התלבטות לגבי קו מסוים אפשר לבדוק עם המפעיל מספרי נוסעים שהיו היום". שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' התייחס להחלטה והדגיש: "בריאות הציבור עומדת לנגד עינינו. אנחנו שבים ומבקשים: הימנעו ככל הניתן מנסיעה בתחבורה ציבורית בימים האלה".

כזכור, בהתאם להנחיות משרד הבריאות, במשרד התחבורה הודיעו על הפסקת התחבורה הציבורית בכל ערב מהשעה 20:00 בערב ועד לפנות בוקר שלמחרת. בנוסף התחבורה הציבורית תפסיק לפעול בסופי השבוע החל מיום חמישי בשעה 20:00 ותחזור לפעילות לפנות בוקר אור ליום ראשון. הפסקת התחבורה הציבורית בערבים ובסופי השבוע תכלול את קווי האוטובוס, הרכבת והרכבת הקלה.

התחבורה הציבורית בימי החול ועד לשעה 20:00 תמשיך לפעול למקומות חיוניים ובהם מרכזי תעסוקה, מרכולים ומרכזי הקניות, קופות החולים ובתי החולים. גורמי המקצוע במשרד התחבורה בהנחיית משרד הבריאות החליטו להפסיק את התחבורה הציבורית למקומות שאינם חיוניים ובהם מוסדות חינוך.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אם במודיעין עילית יעשו שתי קווים בשעה, קופסת סרדינים תהיה מרווחת ליד האוטובוס

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו