Olivier Fitoussi/Flash90

ליצמן: "אינטרסנטיים פועלים להכפיש בתקווה לשינויים בהקמת הממשלה"

לשכת שר הבריאות: "צוות אנשי תקשורת שנשכר בידי אינטרסנטיים במערכת הבריאות ומחוצה לה, שפועלים מול אנשי תקשורת ומובילי דעה במטרה להכפיש את משרד הבריאות והעומדים בראשו, על רקע תקוותם לשינויים בעקבות הקמת ממשלת אחדות"

לשכת שר הבריאות יעקב ליצמן פרסמה הבוקר הודעה חריגה המגיבה למתקפת הדיווחים נגדו: "למי ששואל מה פשר מתקפת הכתבות, טורי הדעות והציוצים נגד ליצמן, ומבול הדיווחים על סכסוכים כביכול בהנהלת משרד הבריאות, התשובה ברורה: צוות אנשי תקשורת שנשכר בידי אינטרסנטיים במערכת הבריאות ומחוצה לה, שפועלים מול אנשי תקשורת ומובילי דעה במטרה להכפיש את משרד הבריאות והעומדים בראשו, על רקע תקוותם לשינויים בעקבות הקמת ממשלת אחדות".

מקורביו של ליצמן מוספים כי, "כל פרטי “העוסקים במלאכה” מוכרים וידועים לנו. ויש לנו חדשות – זה לא ישפיע ולא יעזור להם, שר הבריאות יעקב ליצמן יחד עם מנכ”ל המשרד וכל גורמי המקצוע, מתעלמים מרעשי הרקע ועוסקים אך ורק במשבר הקורונה שפוקד את ישראל ואת כל העולם, במסירות ובאחריות למען כלל אזרחי ישראל".

הדברים מגיעים בין היתר בעקבות פרסום אמש של הפרשנית המדינית של 'חדשות 12' דנה ויס שציטטה "גורם במשרד הבריאות" שאמר כי "ניהול המשבר על ידי ליצמן מזכיר את מחדלי מלחמת לבנון השנייה. הפיצוץ שרואים עכשיו מגיע בעקבות הדחייה בהגבלות עד אחרי פורים בגלל ההתעקשות של ליצמן על קריאת המגילה".

הגורם עלום האשים את שר הבריאות בקבלת החלטות מתוך שיקולים שיטיבו עם המגזר החרדי: "גם בנושא פתיחת בתי הכנסת והמקוואות בניגוד לעמדת ראשי המשרד". לדבריו, "פעם אחר פעם הוא פועל בניגוד לאינטרס הציבורי ועמדת משרד הבריאות כדי לדאוג לאינטרסים של המגזר", מוסיף הגורם. "הגורם" הוסיף בחוצפתו: "הוא פועל מתוך שיקולים פוליטיים ומונע על ידי האדמו"רים שלו".

במאמר אחר באותו תחת הכותרת "שר הבריאות מסרב לסגור מקוואות במשבר הקורונה, זה נראה לך נורמלי?", הובאו דבריהם של שלושה רופאים מלאי שנאה כלפי ליצמן ומנכ"ל משרדו משה בר סימן טוב. הרופאים שעוסקים בימים אלה בפוליטיקה במקום בלהציל חיים אמרו עו כי, "ראש הממשלה מלמד בטלוויזיה איך להתעטש, ושר הבריאות יושב בצד וממלמל". בלשכת שר הבריאות הגדירו את הדברים בכתבה כ"שקרים על גבול האנטישמיות".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

זה משקף את הסתירה המוחלטת ש"חרדים" בכלל לוקחים חלק בכל ענייני הפוליטיקה כאן בארץ נגד דעת קדמונים. ברור שיתנגדו לך ליצמן, אם מצד אחד אתה מחמיר בהגבלות קורונה, ומצד שני חופשי כלפי בתי כנסיות ומקוות. הם לא מבינים את ההבדל למה כאן מותר וכאן אסור.

הם חושבים שהזיכרון של הציבור קצר הרי כל השמאל נבח על המגבלות בהתחלה ואמרו שליצמן מאוד מגזים . ועכשיו הם אומרים בדיוק הפוך למה הי לא ו הנחיות יותר מחמירות
מסקנה ימין זה אמת שמאל זה צבוע

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו