Wisam Hashlamoun/Flash90

טראמפ ונתניהו שוחחו • תקלה בבדיקות • הקורונה בעולם • סיכום חדשות השבת

משרד הבריאות עצר את הדיווחים לאזרחים שעברו בדיקות קורונה וזאת לאחר שבדיקה העלתה 8 מקרים עם נתונים סותרים שהגיעו מהמעבדה מול המערכת הממוחשבת • הקורונה בעולם: עד עתה אובחנו יותר מחצי מיליון איש כחולים בקורונה

סיכום חדשות השבת באדיבות חדשות 0404

• מחבלים מרצועת עזה שיגרו אתמול (שישי) רקטה שנפלה בשטח פתוח באזור העוטף. קודם לכן הופעלה אזעקת צבע אדום בשדרות וביישובים בעוטף. בתגובה, תקף צה״ל תשתית תת-קרקעית של ארגון הטרור חמאס.

• משרד הבריאות עדכן כי עד עתה אובחנו בישראל 3,460 חולי קורונה. 12 נפטרו, 50 במצב קשה, 73 בינוני ו-3,236 במצב קל. 89 בני אדם החלימו.

• משרד הבריאות עצר במהלך השבת את הדיווחים לאזרחים שעברו בדיקות קורונה וזאת לאחר שבדיקה העלתה 8 מקרים עם נתונים סותרים שהגיעו מהמעבדה מול המערכת הממוחשבת. במשרד הבריאות הודיעו כי הבדיקות נמשכות כסדרן, אך ההודעות על תוצאות הבדיקה יימסרו רק לאחר תיקון התקלה. במקביל, עולה חשש כי אזרחים קיבלו תוצאה שגויה – הודעה על כך שלקו בנגיף אף כשלא נדבקו, או דיווח מוטעה על תוצאה שגויה בבדיקה. באתר קופ״ח כללית הסירו את תוצאות הבדיקות שנמסרו לאזרחים וזאת בהוראת משרד הבריאות.

• ארגון מד״א הודיע כי במהלך השבת בוצעו למעלה מ-6,000 בדיקות לאזרחים במתחמי ״היבדק וסע״ בעוד הנבדקים יישובים בכלי הרכב.

• משטרת ישראל חילקה ברחבי הארץ יותר מ-1,000 דו״חות על הפרת הוראות משרד הבריאות וההגבלות ליציאה מהבית ופתיחת בתי עסק. בקריית אתא עוכבו לחקירה שני צעירים בשנות ה-20 לאחר שהפרו הגבלת התנועה, סרבו למסור פרטים לשוטרים ותקפו אותם.

• הקורונה בעולם: 919 חולי קורונה מתו ביממה האחרונה באיטליה. 832 בני אדם מתו ביממה האחרונה בספרד. בריטניה דיווחה כי מניין המתים במדינה עלה ל-1,019. בהולנד מתו בתוך יממה 93 בני אדם. בגרמניה עלה מניין הנדבקים ל-48,582. באיראן מתו 139 בני אדם בתוך יממה. בתאילנד דווח על 1,245 חולים שאובחנו עד עתה. נדבקים נוספים דווחו במקסיקו, בדרום קוריאה וגם בארה״ב – שם הכריז הנשיא דונלד טראמפ על ייצור מאסיבי של 100 אלף מכונות הנשמה. רוסיה הודיעה כי ב-30 בחודש תאסר הכניסה למדינה. ארדואן קרא לתושבי טורקיה שלא לצאת מבתיהם. בארגון הבריאות העולמי עדכנו כי עד עתה אובחנו יותר מחצי מיליון איש כחולים בקורונה. כ-100 אלף החלימו מהמחלה ברחבי העולם.

• נשיא ארה״ב דונלד טראמפ שוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וברך אותו לקראת הממשלה החדשה שהוא צפוי להקים. השניים שוחחו בעניין נגיף הקורונה והפעולות הננקטות כדי לעצור את המגיפה.

מיד כל הפרטים בכתבות נרחבות

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תוצאות שגויות במהלך השבת
זו תוצאה של היתר גורף שגוי לחילול שבת בכל מיני היתרים שאינם נצרכים

איטליה של מוסיליני מישהו זוכר? מישהו יודע? משלם לשונאיו. מי שנתן יד לרצח יהודים.

הערה: בהודעה על 6000 בדיקות שנעשתה בשבת, מיותר להוסיף שהאנשים הגיעו ברכב, כיון שזה חילול שבת.

אין שום בעיה לחלל בשביל זה שבת כל הרבנים מכל המגזרים מכל העולם התירו זאת זה "פיקוח נפש"

א. היקר, אל תבלבל את המוח, מדובר בספק פיקוח נפש וחייב לחלל על זה את השבת

אדון א. !!! תפסיק לדבר שאויות

מה זה 30 אלף מתים בעולם? זה כלום.
עד עכשיו היו צריכים להיות לפחות 30 מליון מתים ממגיפה כזאת.
ממה הפאניקה?

כל המציל נפש אחת מישראל כאילו הציל עולם מלא!
רואים שהגולשים באתר הם צעירים שחכמים גדולים בעיני עצמם! וד"ל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו