ברוך דיין האמת: הרה"ח ר' יוסף נוימן שנפגע בפיגוע במונסי נפטר מפצעיו

ממונסי מגיעה הידיעה המרה על פטירתו של הרה''ח ר' יוסף נוימן ז''ל שהלך לעולמו מפצעיו זאת לאחר שנדקר באכזריות רבה בידי בן עוולה במתקפת הטרור שהתרחשה בבית הכנסת של האדמו''ר מקאסאן פארשיי שבמונסי במהלך ימי החנוכה האחרון

ברוך דיין האמת: ממונסי שבארצות הברית מגיעה הידיעה המעציבה על פטירתו של הרה"ח ר' יוסף נוימן ז"ל שהלך לעולמו מפצעיו זאת לאחר שנדקר באכזריות רבה בידי בן עוולה במתקפת הטרור שהתרחשה בבית הכנסת של האדמו"ר מקאסאן פארשיי שבמונסי במהלך ימי החנוכה האחרון.

המנוח ז"ל היה אדם שכל כולו לשמים ולבריות והוא היה נודע בקרב מכריו הרבים כאדם ירא שמים ובעל חסד גדול, מכריו מספרים על אדם שהיה מגיע בקביעות לבית המדרש לשיעורים יומיים ולתפילות שהיו מתקיימות במקום בלי להפסיד. המנוח היה אדם שתמיד נזהר על כבודם של השני והקפיד על כך בכל כוחו כל ימי חייו.

ר' יוסף נוימן ז"ל היה מגיע לטיפולים רבים בבית החולים במקום מגוריו אך מצבו התדרדר והבוקר (שני) הלך הוא לבית עולמו לאחר חודשים של יסורים. פטירתו הותירה חלל עצום בקרב משפחתו הכבודה ומכריו הרבים שממאנים להנחם על לכתו הטראגי.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הרנינו גויים עמו כי דם עבדיו יקום ונקם ישיב לצריו וכיפר אדמתו עמו ריבונו של עולם אנו מתחננים נקום לעינינו נקמת דם עבדיך השפוך והיגלה אלינו עם משיח צדקנו במהרה בימינו

ברוך דיין האמת

אם אפשר לפרסם בכתבות מעין אלו את השם המלא ללימוד למילוי נשמתו, תודה

ברוך דין האמת.

רוךדין

????

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו