תומר נויברג / FLASH90

ח"כ סגלוביץ' תקף את גנץ: "היית צריך להיות במקום אחר, המנדט עדין אצלך" • צפו

ח"כ יואב סגלוביץ' מיש עתיד תקף היום בנאומו במליאת הכנסת את היו"ר החדש ח"כ בני גנץ ואמר: "היית צריך להיות במקום אחר, המנדט עדין אצלך, אנחנו נמשיך את הדרך שאתה הלכת. לקחת תפנית בשם האלונקה ובשם האומה אבל את הבריאות לא לקחת ואת האוצר לא לקחת"


באדיבות: ערוץ כנסת

ח"כ יואב סגלוביץ' מסיעת יש עתיד – תל"ם תקף היום (שני) במליאת הכנסת את היו"ר החדש ח"כ בני גנץ ואמר: "בני, איך הגעת לשם? רק ביום רביעי שעבר היינו פה במליאה, יולי אדלשטיין יו"ר הכנסת הקודם, דפק עם הפטיש, הפר החלטת בג"ץ".

"איך הגעת לכאן? ביום רביעי שלחת אותנו, אותי ואת חבריי, לבג"ץ. אמרת, "לא יכול להיות הקשר הזה בין תפקיד יושב ראש כנסת למשא ומתן קואליציוני, לא יקום ולא יהיה, אני מפסיק מיד את המשא ומתן, אני איש עקרונות". זה מה שאתה אמרת לנו".

סגלוביץ' המשיך: "ביום רביעי האחרון בני, נכנסת כאן למליאה, אני ישבתי כאן בפנים. ואמרת לי משפט שחרוט בראשי אבל גם בליבי עד עכשיו, אמרת לי יואב אני מבקש שתצאו מהמליאה, העדר לא ינהל את ההנהגה".

"יש לי כבוד רב להישאר בעדר, יש לי פחות כבוד לחלק מההנהגה, שנטשה, שפירקה את הדרך שבה אתה הלכת. טיפסנו יחד לגבעה, אדוני היושב ראש, בני. עליתי למעלה, הסתכלתי , מצאתי את עצמנו שם ואתה למטה עם דגל לבן".

"מה אתה עושה פה בני? היית צריך להיות במקום אחר, המנדט עדין אצלך. אנחנו נמשיך את הדרך שאתה הלכת ולקחת פינה ולקחת תפנית, בשם האלונקה ובשם האומה אבל את הבריאות לא לקחת ואת האוצר לא לקחת. אבל דבר אחד לא עשית, לא אספת אותנו וגם אני בניהם להגיד לנו שיניתי את הדרך וזה שלא עשית את זה, חבל", דבריו של ח"כ סגלוביץ'

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
15 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ממש לא נעים

למה בני גנץ מגמגם בדבריו?
תודה רבה תודה רבה

ח"כ סגללוביץ ההחלטות בפוליטיקה מתקבלות לא בגלל שיקוליים אישיים תפסיק לשחק על הרגשות זה לא יעבוד, את זה תעשה בבית, פה הכול אינטרסים ואם זה לא ברורר אז תמשיך להיפגע…

אם אתה באמת לא מבין לך ללמוד ליבה אולי תבין הרי הוא בס"ה עשה מה שאתה וחבריך מיש עתיד חשבתם לעשות!

איזה מצחיק לראות את בני בתור יו"ר הכנסת….
תכלס איך נטש אותם……
מחר יטוש את ביבי ….

יש לפיד אין עתיד

התוכן עצמו, לכאורה נכון. בראייתם של השמאלנים המשוקצים. אבל… יד ה' היתה זאת. אצבע אלוקים היא. לב מלכים ביד ה'. והם הרי לא מאמינים בזה, אז יש להם הרבה קושיות

לא ידעתי שיש רגשנים וריגשי כאלה בפוליטיקה. בטח נשלח לכנסת מהבימה או בית לסין, או בית ספר חדש למשחק.

מה עם הפלאפון מאיראן?

סגלוביץ' תפסיק לבלבלוביץ' את המוח

היי אתה יואב'צ'יק ,
שמע טוב ! הוא יודע שהברנשים המאד לא מנומסים עומדים לעשות לו איזשהו תרגיל ו/או לחסל לו את הקריירה הפוליטת , אז החליט עם כמה חברים שעדיף לעשות מעשה נשגב למען עם ישראל הנמצא בעת צרה וגם להינצל מהבנדיטים האלה .

האמת שהם רצו ביחד עד לתהום ובני ברח למעלה
ולא רצו יחד לגבי

מקנא בו אז הוא שואל מה הוא עושה שם.
תודה לך השם יתברך שאנחנו רואים את כל הפרצופים האלה של שונאי תורתך עצובים ,מתוסכלים.
תודה השם תציל אותנו מהם.
שמור אותנו .
גם ככה קשה לתלמידי התורה הקדושה.

לב שרים ביד ה"אין דבר אחר שיכול להסביר מה קורה פה רצו להזיק ובסוף מתפרקים

סיגרלוביץ כמה סיגרים אפשר לעשן ביום? לא נחנקת יד עכשיו? אין מספיק מכונות הנשמה בישראל. תוריד את הסיגרים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו