פיקוד העורף בבני ברק: מוקד טלפוני ייעודי בעירייה בנושא הקורונה

אתמול נפתח מוקד טלפוני ייעודי לשאלות בנושא נגיף הקורונה בעיריית בני ברק, המופעל על ידי חיילי פיקוד העורף. החיילים במוקד נותנים מענה לתושבי העיר בכל שאלה שיכולה לעלות להם בנושאים שקשורים להתפשטות הנגיף ולחיים עם המגבלות החדשות

אתמול (ה') נפתח מוקד טלפוני ייעודי לשאלות בנושא נגיף הקורונה בעיריית בני ברק, המופעל על ידי חיילי פיקוד העורף. החיילים במוקד נותנים מענה לתושבי העיר בכל שאלה שיכולה לעלות להם בנושאים שקשורים להתפשטות הנגיף ולחיים עם המגבלות החדשות.

בין השאלות עליהם עונים החיילים: איך מסבירים לילדים את המצב החדש? איך מתפללים במצב הזה? איך מצטיידים במזון ומצרכים? מתי מותר לצאת מהבית ולאן? איך מוצאים חלל מתאים לבידוד בבית? האם ניתן לקבל סיוע במזון נוסף? ועוד שאלות רבות.
על מנת להגיע למוקד, תושבי בני ברק מתקשרים למוקד 106 העירוני, ושיחתם מופנית אליו כאשר נושא השיחה נוגע בקורונה.

מפקד נפת גנים של פיקוד העורף, אל"ם (מיל') חזי זכריה: "אנחנו נותנים מענה לכל השאלות שמאתגרות את התושבים בחיים בתקופה המורכבת הזו. החיילים מנסים לתת לתושבים את הפתרונות הטובים ביותר, ויוצרים חיבור בין פניות התושבים לגורמים השונים, ממחלקת הרווחה בעירייה ועד קופות החולים ומערכי המתנדבים. המוקד יסייע למפות את צורכיהם של תושבי בני ברק ויאפשר לנו לתת להם מענה טוב יותר בשיתוף עם העירייה והגורמים השונים. מעתה לתושבי בני ברק יש מענה מהיר לשאלות ולפניות וכל זאת על מנת לצמצם את התפשטות המגפה".

צילומים: דובר צה"ל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו