צילום: תומר נויברג / Flash90

גנץ באיום לנתניהו: "אם לא ייחתם הסכם תוך שעה – אקדם חקיקה נגדך"

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ הציב אולטימטום לליכוד, חתימה על הסכם קואליציוני בתוך שעה או קידום חקיקה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. ח"כ זוהר: "מוטב ששיחזור בו מיד מהסגנון המכוער הזה - ככה לא מייצרים אחדות, ככה מסיתים ומפלגים"

על רקע המשא ומתן להקמת ממשלת אחדות: יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ העביר היום (שני) מסר מאיים לראש הממשלה בנימין נתניהו כי במידה ולא יתחום על הסכם בתוך כשעה הוא יקדם חקיקה נגדו כבר היום במליאת הכנסת – כך פורסם ב'כאן חדשות'.

ע"פ הדיווח של העיתונאי מיכאל שמש, גנץ דחה את ישיבת נשיאות הכנסת לשעה 13:45 בכדי לאפשר לצוותי המו"מ של הליכוד לנסות להגיע לפשרה מול כחול לבן. מוקדם יותר טענו גורמים בכחול לבן שחלו בשעות האחרונות התפתחויות חיוביות במשא ומתן עם הליכוד, בעיקר בנושא מינוי שופטים.

גורמים במפלגתו של בני גנץ שצוטטו ב'כאן חדשות' טוענים כי בליכוד הראו נכונות להתפשר, והדבר מגדיל את הסיכוי לחתום על הסכם עוד לפני חג הפסח. במפלגתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו טוענים שבנושא החלת הריבונות טרם הושגה פריצת הדרך המיוחלת, שעליה הם לא מתכוונים להתפשר.

יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר הגיב לפרסום בציוץ בחשבון הטוויטר שלו וכתב כי, "האיום של גנץ על רה״מ בקידום חקיקה אישית ורטרואקטיבית נגדו מזכירה לי קצת סרטי מאפיה. אם ככה הוא חושב לנהל את הדמוקרטיה שלנו מוטב שיחשוב שוב ושיחזור בו מיד מהסגנון המכוער הזה, אני קורא לרה״מ לא להיכנע ולעמוד על העקרונות הימניים שלנו. בני, ככה לא מייצרים אחדות, ככה מסיתים ומפלגים".

גורם בכיר בליכוד אמר הבוקר ל'חדשות JDN' כי "נותר לנו לסכם רק את עניין הריבונות, אנחנו מוכנים לחתימה, מחכים להם". על פי הדיווח של העיתונאית דפנה ליאל מ'חדשות 12', שתי המפלגות נמצאות כרגע בשלב חילופי הטיוטות הסופיות. בליכוד טוענים שבכך הם העבירו את ההצעה האחרונה והכדור נמצא במגרש של כחול לבן. גורם במפלגתו של גנץ סיפר שיש עם הליכוד "הבנות עקרוניות בכל הסוגיות המרכזיות". עם זאת אותו גורם הדגיש: "לא ויתרנו על עצמאות מערכת המשפט".

העיתונאי יניר קוזין דיווח ב'גלי צה"ל' כי במהלך הלילה נערכו שיחות נמרצות לסגירה ולדברי גורם בכחול לבן: "היום זה להיות או לחדול עם תחושה של להיות". על פי הדיווח, מחלוקת נסובה סביב הוועדה למינוי שופטים והרכבה. בכחול לבן דרשו גם הלילה את הבריאות בתמורה לתיק החוץ, אפשרות אחרת היא משרד החינוך. גורם בליכוד טען כי השאלה היא הסיפוח, וכי הם מחכים לתשובות מכחול לבן בעניין הזה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
15 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איום מרושע

גנץ חתיכת זבל מסריח שתמות ממחלה יא כולרה מושחט.
מאיפה צצת לנו?
החרבת כבר את כל עם ישראל. יא מחריב בתי מקדש שכמותך. בגללך המשיח לא הגיע עוד.
שתגיע לטיט היוון ולכף הקלע. בנדיד.

איום עם אקדח ריק

שגנץ יואיל בטובו להסביר לעמישראל, האם החקיקה נגד נתניהו היא אכן פרסונלית?? או שיש כאן ענין עקרוני ללא קשר לנתניהו. אם זה עקרוני אז תקדם את זה בכל מקרה. אם אתה מודה שזה פרסונלי, כלומר או שנתניהו מיישר קו איתי או שאני מחוקק חוק אידי נגדו אז אתה פשוט בנאדם מכוער. אולי הליכוד בתגובה יחוקק חוק שמי שקוראים לו בני גנץ לא יוכל להיות ראש ממשלה אלא אם גנץ יישר קו עם הליכוד?!
גנץ פוליטיקאי הזוי שלא יגיע לשום מקום!!

עברה שעה?

גנץ מבזה את עצמו

גנץ פח אשפה

קו קו ריוקו גנץ אתה יכול להביא ביצים לפסח במקום לטחון תמוח לכולם ?

גנץ אתה בוגד . בגדת בבוחרים שלך ובעקרונות השקריות וההזויות שלך . ודאי גם תרמה ותשקר את הליכוד והימין . אנו לא מאמינים לך . בוגד תמיד ישאר בוגד

אני פונה למנהלי המערכת להסיר את התגובה של מי שכינה עצמו זקן בן 104 עקב כך שזה הסתה וניבול פה
תודה
נ.ב. למען הסר ספק אני מאמין בדרך תנועת הליכוד אך תגובה כזאת היא מעבר לכל גבול

If you want shoot Shoot don't talk

חוצפה שאין כמוה, מאיים בחקיקה נגד מצד אחד ומצד שני מדבר על אחדות…חתיכת אפס נאלח.

השקרים של גנץ עברו את השקרים של ביבח מזמן . אין צורך לליכוד להתפשר לגנץ 58 מול 15 ובהתאם לכך שרים רשות שופטת . לא תמשיך עם שיכרון כח . ותשלוט ללא כל רסן כפי שעושה היום ביתר שאת כאשר השמאל שולט וזה היה בעוכרו דל נתניהו שלא טיפל בזה בכל התקופה אסור לתת את הרשות השופטת לשמאל ןבטח מבלי יכולת לוטו . אסור להחזיר את שי ניצן לבי משפט עליון וזה כל בר דעת יודע למה .

כמובן הקשיבו לך חחחחחחח

חחחחחחחחח?????גנץץץץץ חתיכת….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו