נועם רבקין פנטון / Flash90     

לקראת ממשלת אחדות: הנדל והאוזר הבטיחו לנתניהו רוב בנושא המשפטי

אחדות או בחירות: ח"כ יועז הנדל וצבי האוזר מסיעת 'דרך ארץ' העבירו הבטחה לראש הממשלה נתניהו כי בתמורה להקמת ממשלת אחדות הוא יקבל את הצבעתם בנושאים המשפטיים. גורם בכיר בכחול לבן ל'חדשות JDN': "גנץ שוקל להעניק הערב הצהרה לתקשורת"

המו"מ להרכבת הממשלה: חברי סיעת דרך ארץ ח"כ יועז הנדל וצביקה האוזר הבטיחו היום (שני) לראש הממשלה בנימין נתניהו כי במידה ותקום ממשלת אחדות ולא תהיה הסכמה בין הליכוד לכחול לבן לגבי המחלוקות במערכת המשפט, הם יצדדו בליכוד ובנתניהו, כך דווח ב'סרוגים'.

נתניהו זקוק לעוד 2 אצבעות לפחות כדי לקדם את החוקים שברצונו להעביר, וזאת בנוסף לגוש הימין שועמד כעת יחד עם ח"כ אורלי לוי אבוקסיס על 59 מנדטים. כך שכחול לבן יכולים לוותר לליכוד ולהקים ממשלת אחדות עם הליכוד – או שהליכוד יקים ממשלת ימין מלא מלא.

ע"פ הדיווח של העיתונאי אברהם בלוך כרגע בפני כחול לבן עומדות שתי אפשרויות: לוותר על מינוי השופטים ולשלוט במערכת המשפט תוך ממשלת אחדות, או לסרב והליכוד יקים ממשלה עם הימין, חרדים, לוי אבקסיס, האוזר והנדל.

ח"כ יועז הנדל הגיב לדיווח בציוץ בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "‏נתנגד לכל פגיעה בשלטון החוק והדמוקרטיה. תומכים בעמדת כחול לבן בדרך לממשלת אחדות. ובעד כל פשרה שתמצא לאחדות".

בתוך כך, גורם בכיר בכחול לבן אמר ל'חדשות JDN' כי יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ שוקל להעניק הערב הצהרה לתקשורת וזאת על רקע פקיעת המנדט להרכבת הממשלה שנמצא בידו.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סגר על חרדים!!!!!
זו היתה המטרה הראשונה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו