צילום: באדיבות עדכוני חב"ד

אבל בעולם הכשרות: הגרד"י ליווי זצ"ל נפטר מקורונה – כחודש אחרי אמו

ברוך דיין האמת: הגאון רבי דן יואל ליווי זצ''ל אשר שימש במשך שנים כמנהל הכשרות המפורסמת OK, ורב בית הכנסת 'בית אליעזר יצחק' בשכונת קראון הייטס, נפטר בגיל 70. אמו הרבנית תמר מלכה ליווי ע''ה, הלכה לעולמה בחודש אדר לאחר שנדבקה בנגיף

ברוך דיין האמת: עם צאת החג בגולה מגיעה הידיעה הקשה על פטירתו של הגאון רבי דן יואל ליווי זצ"ל אשר שימש במשך שנים כמנהל הכשרות המפורסמת OK והוא בתחילת שנות השבעים לחייו.

ר' דן יואל שימש כרב בית הכנסת 'בית אליעזר יצחק' בשכונת קראון הייטס שבארה"ב זאת לצד היותו כמנהל הכשרות המפורסמת OK מזה שנים רבות.

המנוח היה ידוע בהקפדותיו המיוחדות בענייני כשרות כשרבים סומכים עליו ועל כשרותו בעיניים עצומות זאת בשל היותו רב נחשב מאוד שידיו רב לו בענייני ההלכה והכשרות. יודעי דבר מספרים כי הוא קיבל הסמכה לרבנות גם מפוסק הדור מרן הגאון רבי משה פיינשטיין זצ"ל.

אביו של המנוח היה הגאון רבי דובער ליווי זצ"ל אשר קרא לבנו לסייע לו בניהול הכשרות דבר שהתברר כצעד שהוביל את הכשרות למוצלחת ביותר. אמו של ר' יואל, הרבנית תמר מלכה ליווי ע"ה, הלכה אף היא לבית עולמה בשלהי חודש אדר האחרון זאת לאחר שנדבקה בנגיף הקורונה.

לפני מספר שבועות נדבק ר' דן יואל בנגיף הקורונה ההולך ומתפשט בארץ ובעולם כולו ולאחר שהרופאים נאבקו על חייו השיב הוא את נשמתו הטהורה ליוצרו לדאבון ליבם של משפחתו הכבודה ומכריו הרבים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו