Yonatan Sindel/Flash90

אייכלר: "דמם של ילדי מאה שערים לא יהיה זול יותר מדמם של אחרים"

ה"חכ החרדי בתגובה על התקרית במאה שערים: "כיהודים גלותיים, לא נרים יד על איש, אך אנו דורשים חקירה של הפשע שפגעו בילדה במא"ש ובילדים אחרים בעבר. יש להפסיק לאלתר את משטר הדיכוי נגד החרדים בכל רחבי הארץ ומחסומיה"

ח"כ ישראל אייכלר התייחס לאלימות המשטרתית ואמר כי "יש אירועים מכוננים שנחקקים בהיסטוריה. כזה הוא אירוע פצצות ההלם שהושלכו באטימות ואכזריות על ראשה של ילדה בת 7 באיסרו חג פסח בשכונת מאה שערים. האירוע הזה לימד את מי שעוד לא למד, מה כוחה של הסתה וכיצד היא הופכת במהירות להתרת דם".

"בשום מגזר אחר, בשום מקום אחר, המשטרה לא הייתה מעיזה לפגוע בחפים מפשע כמו שהיא פוגעת נגד חרדים. ההתפרעות הברוטלית שנראתה אתמול במאה שערים כלפי משפחה וילדים חפים מפשע הייתה הופכת לכותרת ראשית ולא הייתה יורדת מסדר היום עד שהאשמים היו עומדים לדין ונכלאים מאחורי סוגר ובריח".

"התרענו כבר לפני החג שהשפה בה משתמשים במשבר הקורונה כלפי החרדים, תוביל לפשעים חמורים. מה נורא היה לראות זאת בכל המחסומים ובכל התגובות בתקשורת הקוראות להדביר את החרדים. דמה ונפשה של הילדה בת ה-7 על ראשם של המסיתים בתקשורת ובפקידות השלטונית".

"בשעה ששמאלנים מפגינים בחסות המשטרה בת"א ובירושלים, היא מכה במתפללים במצוות בג"צ האוסר תפילה במנין. אין לצפות כאן לצדק או זכויות אדם. אבל מכאן ועד שימוש בנשק בשטח בנוי, נגד אזרחים לא חמושים, ופציעת ילדה חפה מפשע, זה הגבול שכל ציבור אחר היה מתקומם ודורש תגובה יהודית הולמת".

"הציבור החרדי אינו אלים ואין לו נשק. אין כוחנו אלא בפה. לכן אנו מתנגדים לכל אלימות נגד השלטון. באותה מידה אנו ניאבק נגד אלימות שלטונית בכל הכלים החוקיים העומדים לרשותנו בארץ ובעולם".

"דמם של ילדי מאה שערים לא יהיה זול יותר מדמם של ילדים אחרים בארץ הזאת. כיהודים גלותיים, לא נרים יד על איש, אך אנו דורשים חקירה של הפשע שפגעו בילדה במא"ש ובילדים אחרים בעבר. יש להפסיק לאלתר את משטר הדיכוי נגד החרדים בכל רחבי הארץ ומחסומיה", דברי ח"כ אייכלר.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
10 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אייכלר יקירי, "אחרים" לא יוצאים להפגנות המוניות כפרובוקציה מכוונת נגד הממסד ונציגיו, לא בימים רגילים ועל אחת כמה וכמה לא בזמן שהם מתבקשים להשאר בביתם אל מנת לנסות להתגבר על מגפה כלל עולמית, שמסכנת אותך, אותי ואת כולנו!

אייכלר חבל שאתה נסחף אחרי קיצוניים.
אין להם זכות קיום.

אייכלר אתה חייב גם להגיב נגד הסיקיריקים הם פוגעים בנו יותר ממה שהשוטרים פוגעים

עם כל הכבוד, אותם אנשים שמתנהגים בטיפשות, וזורקים אבנים על אותם חיילים ושוטרים שבאים לעזור להם, שלא יצפו שהיחס כלפיהם יהיה סלחני;
(זה כמובן לא מצדיק פגיעה בילדה קטנה)

אייכלר למה אתה לא מגיב לפציעות שהם פוצעים את השוטרים שבאים להגן עליהם?

ל"אלעד" כנראה שלא שמעת שבאותו יום שמשטרת הפשע הישראלית פגעה בילדה היה הפגנה גדולה של שמאלנים בתל אביב, אז לא הבנתי מה הקשר של הפגנה של מאה שערים ולהתיר דמה של בת ישראל טהורה?

הסיקריקים פוגעים בנו יותר מהשוטרים

עוד פעם דיבורים ?
בא נראה באמת מה תעשה ?
הציבור החרדי ימשיך לחטוף, ואתה ושאר הפוליטיקאים תמשיכו רק לדבר…

כל קול שמגן על האינטס שלנו, חזקו אותו

להיתממות
איך בדיוק עוזרים לאנשים עם אלות ומכות ? עם מעצרים מכוונים ? עם קללות וגידופים ? עם רימוני הלם ? ואחרי תקופה ארוכה של התנקלויות הם עוד מתבכיינים שזורקים עלייהם לידיעתך זה הגיע מתוך התגוננות עצמית מול אכזריות המשטרה ורימוני ההלם והמכות בלי הבחנה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו