הלב צועק לקראת ההילולא: נכדי הצדיק מקערעסטיר בהשקת קמפיין להמשכת מפעל החסד שעל שמו

כיצד הסגר האווירי, המצוקה הכלכלית ותינוקות רעבים משתלבים לקמפיין פורץ דרך? הכל על הקמפיין הייחודי של נכדי הצדיק מקערעסטיר וממשיכו דרכו שהקימו את ארגון 'רב להושיע – ר' ישעי'לעס צדקה', אשר מושק בימים אלה - לשובע ולא לרזון

לכבוד האלפים הרבים מכל קצוות תבל אשר פקדו בשנים האחרונות את קבר פועל הישועות הגדול מקערעסטיר, הרה"ק רבי ישעיה ב"ר משה זי"ע, לקראת ההילולא בג' אייר של הצדיק מקערעסטיר, החליטו נכדי הצדיק מקערעסטיר וממשיכי דרכו להשיק קמפיין מיוחד להמשכת מפעל החסד הגדול 'רב להושיע' שעל שמו ולזכרו הטהור.

הקמפיין עוסק ב"לב הצועק" לנוכח הכאב הציבורי הגדול השנה, תחת אימי הקורונה, כאשר הציבור מנוע מלפקוד את קברו של הצדיק מקערערסטיר, בשעת הדחק של קשיים כלכליים וצרות, מי ברפואה ובזיווגים, מי בפרנסה או שלום בית, מי בזש"ק ומי בנחת מהילדים. אל מול ים הכאב הזה, מתייצב הצדיק מקערעסטיר ביומא דהילולא אשר "ליבו צעק" תמיד למען שלומם ורווחתם של כלל ישראל, ובוודאי יפעל בשמיים לכל השותפים לדרכו. בעשורים האחרונים, פועל ארגון 'רב להושיע' על ידי נכדיו וממשיכי דרכו של הצדיק מקערעסטיר, אשר הטה אוזן ל"לב הצועק" של הילדים והתינוקות הרעבים, אשר אין להוריהם לרכוש בעבורם מטרנה כדי הצורך. שותפים בפרויקט המטרנה של 'רב להושיע', אשר מהווים חלק בלתי נפרד מהמשכת מעשי החסד של הצדיק מקערעסטיר, יזכו השנה לפעול ישועות, כפי שהצדיק הבטיח בעצמו: "אם תמשיכו במעשי החסד שלי, תוכלו לפעול ישועות כמו בחיים חיותי" – – –


ר' אליעזר כהנא, אשר חתום על האסטרטגיה של הקמפיין מסביר, כי בארגון 'רב להושיע' הפועל על ידי נכדי הצדיק וממשיכי דרכו מזה כשני עשורים, כבר לא זקוקים בשנים האחרונות לספר מי זה הצדיק מקערעסטיר. הקמפיינים של השנים האחרונות, נסובו תמיד סביב מעיין הישועות שמעולם לא יבש, כפי שידוע ומפורסם כיום בכל רחבי תבל, הן בארץ, הן באירופה והן בארה"ב, אשר מגיעים בהמוניהם ביומא דהילולא לפקוד את קברו הקדוש בקערעסטיר, אשר המוטו שלו היה רווחת כלל ישראל ברוח ובגשם, כפי שהתבטא בעצמו: "בזמן שכולם עוסקים ברזין דרזין, אני עוסק בשובע ולא לרזון" – – –

השנה, באורח חריג ובלתי צפוי, בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בארץ ובעולם, נוצרו שתי תופעות הנוגעות בלב ההילולא של הצדיק: מחד, סגר אווירי המונע כל אפשרות לפקוד את קבר הצדיק בהילולא ומאידך, מצוקה כלכלית רחבת היקף אשר הצדיק היה תמיד עוסק בה לטובת כלל ישראל. החיבור של השניים, הביא אותנו אל הקמפיין פורץ הדרך, שהתמקד בכותרת של שתי מלים המביעות את הכל: "כשהלב צועק". הלב הצועק של הציבור הרחב מהמצוקה הכלכלית, פוגש את הלב הצועק של הצדיק מקערעסטיר שעסק תדיר בשפע פרנסה לכלל ישראל, ויחדיו מתחברים עם הלב הצועק של התינוקות הרעבים של המשפחות הנזקקות, שזוכים בחלוקות המטרנה של ארגון 'רב להושיע', הפועל על ידי נכדיו וממשיכי דרכו של הצדיק מקערעסטיר.

להתרשמות וקריאת חומרי הקמפיין, לחצו כאן להורדה.

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו