ברוך דיין האמת: הרב החסיד רבי שמעון גרינבוים ז"ל – מחשובי חסידי גור

מבית החולים בלינסון מגיעה הידיעה המרה על פטירתו של הרה"ח רבי שמעון גרינבוים ז"ל מחשובי חסידי גור. בשנה האחרונה נחלש המנוח ובעקבות הוראה מכ''ק האדמו''ר מגור שליט''א הוא שמר את דבר מחלתו בסוד, אך הלילה השיב את נשמתו כשהוא בן 71 בפטירתו

ברוך דיין האמת: מבית החולים בלינסון מגיעה הידיעה המרה על פטירתו של הרב החסיד רבי שמעון גרינבוים ז"ל אשר היה מחשובי החסידים בחצר הקודש גור זאת לאחר שסבל יסורים קשים וממושכים והוא בשנת השבעים ואחד לחייו.

המנוח הרה"ח ר' שמעון גרינבוים ז"ל היה איש חסד ברמ"ח אבריו ושס"ה גידיו בכל הזדמנות הוא הושיט עזרה לכל מי שיכל והכל נעשה בשמחה ובמאור פנים, במשך שנים רבות היה המנוח עסקן רפואי בארצות הברית שידיו רב לו בעזרה לזולת בתחומי הרפואה.

גם בתקופה בה היה חולי במשפחתו כ"ק האדמו"ר בעל ה'לב שמחה' מגור זצ"ל דאג המנוח שהרבי יקבל את בכירי הרופאים שבארצות הברית וכמו כן הוא דאג למיכשור וציוד הטוב ביותר.

לפני כעשרים וחמש שנים עלה המנוח מארצות הברית והתיישב בארץ הקודש לאחר בקשתו המפורשת של כ"ק האדמו"ר מגור שליט"א הוא הקים כולל אברכים ובית מדרש להוראה בעיר אשדוד, בתקופה האחרונה הוא אף ניהל את ישיבת 'בית ישראל' של החסידות בעיר אשדוד.

עם מורו ורבו כ"ק האדמו"ר מגור שליט"א

מכריו מספרים ל'חדשות JDN' על אדם שהיה חסיד בכל מהותו, ההתבטלות שלו בפני כ"ק האדמו"ר מגור שליט"א הייתה מן המיוחדות, מידותיו האצילות ושמחת החיים שלו בערה תמיד כאש בעצמותיו. תמיד הרבה לחזור על דברי חסידות שוב ושוב וניכר היה שהוא ממש חי את הדברים.

בשנה האחרונה נחלש המנוח ובעקבות הוראה מכ"ק האדמו"ר מגור שליט"א הוא שמר את דבר מחלתו בסוד, לאחר התדרדרות במצבו הוא פונה לבית החולים בלינסון שם בשעה האחרונה השיב הוא את נשמתו ליוצרו לדאבון ליבם של משפחתו הכבודה ומכריו הרבים.

מסע ההלוויה יצא היום (שלישי) בשעה 17:00 מבית המדרש הגדול של חסידות גור בירושלים כאשר הכל יתנהל על פי הנחיות גורמי הרפואה. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו