צילום: שוקי לרר

בישיבת 'בית מדרש עליון' יפתחו את הישיבה ל'קפסולה' אחת בלבד

בישיבת 'בית מדרש עליון' בבני ברק בראשות הגר''י אונגרישר יפתחו בשבוע הבא את שערי הישיבה ל'קפסולה' אחת בלבד, זאת בשל דוחק המקום ואי היכולת לעמוד בתנאים, 26 הבחורים הראשונים משיעור ג' שיירשמו יוכלו להגיע • פרסום ראשון

בישיבת 'בית מדרש עליון' שבבני ברק החליטו לקבל את מתווה ה'קפסולות', אלא שבשל צפיפות המקום ואי היכולת לעמוד בתנאים הנוקשים של גורמי הרפואה הוחלט כי בשבוע הקרוב יפתחו שערי הישיבה ל'קפסולה' אחת בלבד.

ל'חדשות JDN' נודע כי הודעה מוקלטת שוגרה לבחורי שיעור ג' בישיבה בה נאמר כי 26 הבחורים הראשונים שיירשמו לתהליך יוכלו להגיע להיכל הישיבה שככל הנראה תפתח כבר בתחילת השבוע הבא.

בהנהלת ישיבת 'בית מדרש עליון' שקדו כבר זמן רב על מנת לקבל את מתווה ה'קפסולות' אלא שבעקבות חוסר מקום ואי עמידה בתנאים הנוקשים של גורמי הרפואה הוחלט לאפשר את פתיחת הישיבה ל'קפסולה' אחת בלבד.

מפרטים נוספים שהגיעו לידי 'חדשות JDN' עולה כי כלל בני ה'קפסולה' ישהו בבנין הישיבה שברחוב קושניר 17 בבני ברק, שם בקומה העליונה הם ישנו ויאכלו, כשלצורך כך יכשירו את הקומה עם מיטות ושאר דברים שהבחורים יזדקקו להם, ובקומת בית המדרש ילמדו וישמעו שיעורים.

בשעות אלו שוקדים בישיבה על מנת לאפשר לראש הישיבה הגאון רבי ירחמיאל אונגרישר שליט"א למסור שיעורים לבחורים, כשלצורך כך הם מכשירים את מדרגות הצדדיות של הבניין במטרה שראש הישיבה יעמוד שם וימסור את השיעורים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו