עם 4 אנשים בלבד: נינו של מרן שר התורה חגג את הבר מצווה ברשב"ם

הערב נערכה שמחת ה'בר מצווה' לנכדו של מרן שר התורה בן לנכדו חביבו הרב אריה קנייבסקי, באופן מצומצמם ביותר בביתו של הסב מרן הגר"ח קניבסקי שליט"א. מרן ביקש מהחתן להשמיע את דרשת בר המצווה והעניק לנינו ספר עם הקדשה בכתב ידו

בצל נגיף הקורונה ולמרות ההקלות, נערכה היום שמחת ה'בר מצווה' לנכדו של מרן שר התורה בן לנכדו חביבו הרב אריה קנייבסקי שליט"א, השמחה נערכה באופן מצומצמם ביותר בביתו של הסב מרן הגר"ח קניבסקי שליט"א.

בנו של הרב אריה קנייבסקי, יו"ר ארגון 'אורחות יושר', נכדו הקרוב ומשמשו הוותיק של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א, הגיע לעול תורה ומצוות. השמחה שתוכננה להערך בהשתתפות קהל רב, גדולי ישראל ואישי ציבור, בוטלה לחלוטין, ובמקום חגיגה גדולה, נערך מעמד לחיים מצומצם בחדרו של מרן שר התורה, בהשתתפות החתן, אביו הרב אריה קניבסקי, וסביו הגאון הגדול רבי אברהם ישעיהו קנייבסקי שליט"א בנו חביבו של מרן שר התורה.

מרן הגר"ח קנייבסקי ביקש מהחתן להשמיע את דרשת בר המצווה שהכין, והקשיב בקורת רוח לדרשה שנאמרה בטוב טעם ודעת. עם סיום הדרשה העניק מרן שר התורה לנינו ספר עם הקדשה בכתב ידו כמתנת בר מצווה.

יצוין כי במהלך השבוע שלחו את ברכתם לחתן ולאביו גדולי ישראל ורבנים, וכן אישי ציבור רבים החל מראש הממשלה ונשיא המדינה ועד חברי כנסת וראשי ערים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הם בכלל לא נזהרים

אם חגגו רק עם ארבעה אנשים מי בדיוק צילם שם?

פשוט מרגש מרגש !!!!
רואים את הפסוק בהמחשה שהרב זכה שיתקיים בו .
לא ימושו מפיך ומפי זרעך ומפי זרע זרעך ומפי זרע זרע זרעך מעתה ועד עולם אמן ואמן

כואב לראות שלא שומרים מרחק מהרב ומסכנים אותו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו