צילום: דוברות המשטרה

משטרת מירון: עשרה אנשים שלנו במערה ובאוהלים אותרו באזור הרשב"י

כעשרה אנשים אותרו באזור ציון קברו של הרשב"י במירון על ידי שוטרי מג"ב, בניגוד להנחיות כשהם לנים במערה ובאוהלים ורכבם מוסלק עם כיסוי ירוק בכדי למנוע מהשוטרים להבחין בהם. "כל ניסיון להסתנן בניגוד להנחיות יתקל באכיפה משטרתית נחושה"

כעשרה אנשים אותרו באזור ציון קברו של הרשב"י במירון על ידי שוטרי מג"ב, בניגוד להנחיות כשהם לנים במערה ובאוהלים ורכבם מוסלק עם כיסוי ירוק בכדי למנוע מהשוטרים להבחין בהם – כך נמסר מדוברות המשטרה. על פי ההודעה, השוטרים עיכבו אותם לחקירה במהלכה נרשמו להם קנסות על הפרת צו בריאות העם.

החל משעות הבוקר פרוסים כוחות גדולים של משטרה ומג"ב ביערות ובשטחים הפתוחים באזור הציון, מצוידים באמצעי תצפית ורכבי שטח בכדי לאכוף את ההנחיות. "כל ניסיון להסתנן בניגוד להנחיות יתקל באכיפה משטרתית נחושה כשהמטרה היא המאבק המתמשך בהתפשטות נגיף הקורונה", נמסר. משטרת ישראל קוראת לציבור ומדגישה: הישמעו להנחיות ואל תגיעו לקברו של הרשב"י במירון.

"חשוב לנו שהציבור יבין את המשמעות של אי עמידה בהנחיות ושל הניסיונות להגיע לאזור הציון במירון. מדובר בסכנה ממשית של התפשטות נגיף הקורונה וכל פעילותנו באזור נועדה להציל חיים. אנו נחושים לבצע את המשימה ומקווים לזכות לשיתוף פעולה מצד הציבור" מדגיש קצין מג"ב שמפקד על הפעילות באזור מירון.

בתוך כך, יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני קורא לחברי הכנסת והשרים ל"שמש דוגמא בפני המוני בית ישראל, ולא להגיע להר מירון". לדבריו, "בשעה קשה זו, שלא מאפשרים להמוני בית ישראל לעלות להר מירון בלג בעומר עקב החשש מהדבקה המונית של נגיף הקורונה, ישנם חברי כנסת ושרים שבכוונתם להגיע יחד עם עוזריהם. אני קורא להם לשמש דוגמא כלפי כל הציבור ולהימנע מלעלות בלג בעומר הזה לציון התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי שבהר מירון".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
13 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איזה משטרה מעולה, השוטרים הללו ראויים לציון, או לפחות להדלקת משואה ביום העצמאות, אבל למה הם לא מגלים כאלה כשרונות כשצריכים לתפוס פלסטינים שמשליכים בקבוקי תבערה?

אשריכם משטרת הפשע !!! חבל שלעבריינים האמיתים כולל במדים אתם לא מגלים אכיפה נחושה

ואני אומר: וואו איזו משטרה גיבורה !!! הרי העשרה אנשים האלו ממש יגרמו להדבקה המונית, כל בר דעת מבין במי מדובר אבל ככה זה שיש משטרת יחסי ציבור…
אנחנו עדיין בגלות נוראה.

ממש תפסו כאילו איזה מחבל מסתנן ומתחבא במערה בודד תחת ההר, והנה הוא הוא המפיץ הקורונה, וזהו סכנה ממשית.
בעת שבכל הארץ נתנו הקלות, הפארקים והחופים והקניונים הכל פתוח, אבל כשיהודי רוצה לשפוך את לבבו בהר מירון, עם כל הנחיות הנדרש, הוא מסוכן.

הרשעות של הציונים נגד החרדים נתגלה הפעם במלוא מובן המלה!

אני מציע להעמידם בכיכר העיר ולהוציא אותם להורג ביריה
למען ידעו ויראו!!!
שלטון הכח של המדינה היוונית לא יעודע גבולות

גפני הליטאי

למה לא זה מה שהם רצו והצליחו

"התחבא במערה ביחד עם בנו, הרומאים הרשעים רצו לתפוס אותו אבל ה' שמר עליו והציל אותו, במירון שם רבי שמעון אדוננו בר יוחאי"… חד גדיא חד גדיא.

"התחבא במערה יחד עם בנו, הרומאים הרשעים רצו לתפוס אותו, אבל ה´ שמר עליו והציל אותו"… חד גדיא חד גדיא.

רשעים!

אפשר לחשוב איזו עבירה הם עשו, כמה הם מסכנים ומזיקים לסביבה

מה לדעתכם יקרה אם הם לא יאכפו את ההוראות? וישאירו שם את אותם עשרה? מה לדעתכם היה קורה הערב? ומה היה קורה מחר?

זה נחמד לתקוף את המשטרה, ויש הרבה על מה – אבל לא על דברים כאלה.
ואני מקווה שאתם מבינים לבד שסוג האנשים שהלך לשם בכל זאת הוא לא בדיוק מצייתני החוק בלשון המעטה, כך שיש סיכוי גבוה יותר משאר הציבור שהם בקורונה…

ארורים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו