Marc Israel Sellem/POOL

השר ארדן נענה להצעת נתניהו: יכהן כשגריר ישראל באו"ם ובארה"ב • צפו

השר לביטחון הפנים היוצא נענה להצעת ראש הממשלה ויכהן כשגריר ישראל באו"ם לאורך כהונה שלמה, ו-11 חודשים כשגריר ישראל בוושינגטון שתחל לאחר הבחירות בארה"ב ותימשך עד למינוי שגריר חדש מטעם גנץ באוקטובר 2021

בכיר הליכוד השר לביטחון הפנים ונושאים אסטרטגיים ח"כ גלעד ארדן נענה להצעת ראש הממשלה בנימין לכהן כשגריר ישראל באו"ם ושגריר ישראל בארצות הברית. על פי הסיכום, ארדן יכהן כשגריר ישראל באו"ם לאורך כהונה שלמה, ו-11 חודשים כשגריר ישראל בוושינגטון. כהונתו בוושינגטון תחל לאחר הבחירות בארה"ב ותימשך עד למינוי שגריר חדש מטעם רה"מ החלופי יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ באוקטובר 2021.

השר ארדן אמר כי "אני גאה ונרגש על הזכות להיאבק על צדקתנו בזירה הבינלאומית ולהגן על ישראל מול האתגרים הצפויים בשנים הבאות". ראש הממשלה נתניהו הודה לשר ארדן ואמר שהוא מצפה להמשך שיתוף הפעולה ביניהם בשנים הבאות במשימות החשובות של מדינת ישראל. השר ארדן ימשיך לכהן כשר בממשלה עד למינויו כשגריר על ידי הממשלה.

"אני מכיר את גלעד שנים רבות,", אמר נתניהו, "אני מכיר את הכשרון שלו, את הניסיון שלו, את הנמרצות שלו ואת המחויבות שלו להגן על מדינת ישראל. יש לנו משימות חשובות מאין כמוהן, בשתי הזירות, הן באו"ם והן בוושינגטון, לכן שמחתי מאוד שגלעד נענה להצעתי וגלעד, אני מצפה להמשך שיתוף הפעולה בינינו בשנים הבאות במשימות החשובות למדינת ישראל".

השר ארדן מסר בתגובה כי הוא "גאה ונרגש על הזכות להיאבק על צדקתנו בזירה הבינלאומית ולהגן על ישראל מול האתגרים הצפויים בשנים הבאות". בהמשך התראיין ארדן במהדורת "חדשות 12" והתייחס לראשונה בשידור למינוי, בין היתר נשאל האם הוא סומך על חבריו למפלגה המיועדים להחליפו במשרד לביטחון פנים, ואמר כי "אני בטוח ששניהם ינהלו היטב את המשרד, המשטרה היא גוף חזק".

ארדן הוא הבכיר הראשון בליכוד שהגיע להסכמות עם נתניהו על מינויו בממשלה הבאה, מלבד ישראל כץ שימונה לשר האוצר. הוא יחליף בתפקידו את דני דנון, השגריר הנוכחי של ישראל לאו"ם, שמסיים חמש שנות כהונה בתפקיד. בהמשך הוא צפוי להחליף גם את שגריר ישראל בוושינגטון רון דרמר. עם התפטרותו של ארדן מהכנסת לטובת המינוי, ייכנס הבא בתור ברשימת הליכוד -אריאל קלנר, שכיהן למשך כמה חודשים בכנסת ה-21.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ברוך שפטרנו!!!!

גלעד, בהצלחה!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו