Abed Rahim Khatib/ Flash90

הנייה מאיים בחטיפות נוספות: "אם ישראל תיענה לדרישות – נגדיל את השלל"

בריאיון שנתן מנהיג חמאס הוא התייחס לעסקת חילופי השבויים עם ישראל ואמר שפריצת הדרך עוד רחוקה. הנייה שלא חזר לעזה בחודשים האחרונים התראיין מבירת קטאר הוסיף כי "ישראל לא מתייחסת לכך ברצינות. אם היא לא תענה למחיר – הוא יעלה"

מנהיג ארגון הטרור חמאס, איסמאעיל הנייה, התייחס לאפשרות לעסקת חילופי שבויים עם ישראל ואמר שלא התרחשה פריצת דרך בתקופה האחרונה. בריאיון לערוץ אל-ג'זירה אמר הנייה כי "ישראל לא מתייחסת לכך ברצינות, הם יודעים שלעסקה יש מחיר. אם ישראל לא תענה לכך – המחיר שלנו יעלה". הוא אף הדגיש: "הזרוע של חמאס ארוכה", ואמר כי הם לא ישתקו בנושא האסירים.

בריאיון שהתקיים לכבוד יום הנכבה ה-72 צולם בדוחה בירת קטאר, לאחר שבכיר חמאס לא שב לרצועת עזה בחודשיים האחרונים. הוא איין כי ייתכנו חטיפות חיילים נוספות אם לא תהיה עסקה. "יש משא ומתן בינינו לבין ישראל לעסקת חילופי שבויים, המצב דומה לעסקת שליט", אמר. "אבל אין פריצת דרך כי ישראל אינה רצינית. אם ישראל תיענה לדרישות חמאס תהיה עסקה, אם לא, נגדיל את השלל".

הנייה, יו"ר הלשכה המדינית של חמאס, התייחס גם לרציחתו של החייל עמית בן יגאל ואמר כי "אני משבח את זורקי האבנים ביעבד בג’נין לעבר החיילים הציונים. האירוע בכפר יעבד מדגיש כי אנחנו לא נוותר על אדמתנו". הוא קרא לפעול באלימות נגד ניסיונות להחלת החוק הישראלי ביהודה ושומרון "כדי להכשיל את תוכנית הסיפוח צריך לשחרר את הרסן לעם הפלסטיני לאינתיפאדה חמושה", אמר.

גורמים מדיניים: "כניסת גנץ לממשלה עשויה להאיץ עסקת שבויים עם חמאס"

ישראל לחמאס: קוראים לשיח מיידי באמצעות המתווכים להשבת השבויים

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כמובן שהכותרת טעות. צ"ל אם ישראל לא תיענה.

התרגלנו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו