David Cohen/Flash90

עם 50 איש בשטח פתוח: בגור מחזירים את מניין המנחה-מעריב עם האדמו"ר

אחרי החזרת קבלת הקהל: כ"ק האדמו"ר מגור יחל מחר להתפלל את תפילות מנחה ומעריב בשטח פתוח בסמיכות לבית המדרש הגדול של החסידות בירושלים. בכל תפילה יוכלו להשתתף 50 איש אחרים שיירשמו מראש ויעמדו במקומות מסומנים

בחצר הקודש גור הודיעו הערב (מוצאי שבת) לכלל החסידים כי החל ממחר (ראשון) יקיימו את תפילות מנחה – מעריב בשטח פתוח בראשות כ"ק האדמו"ר שליט"א, בתפילות יוכלו להשתתף חמישים אברכים שיידרשו להירשם לכך מראש.

ל'חדשות JDN' נודע כי התפילות יתקיימו בשטח פתוח בסמיכות לבית המדרש הגדול של החסידות בירושלים, כ"ק האדמו"ר מגור שליט"א יצא לפני התפילות מהדלת המערבית בקומה המרכזית של בית המדרש אל הרחבה שבחוץ שם יתקיימו התפילות.

מתחם התפילה כולו יהיה מגודר מראש עם ברזנט וכל קהל המתפללים יעמדו במקומות שיסומנו לכך, לעת עתה בכל תפילה יוכלו להשתתף 50 אברכים שיירשמו לכך מראש.

בחסידות פרסמו כי במנחה ישתתפו חמישים אברכים ובמעריב ישתתפו חמישים אברכים אחרים כאלה שלא השתתפו בתפילה הקודמת. תפילת מנחה תתקיים בשעה 19:15 ותפילת מעריב תתקיים בשעה 20:05.

כזכור, בחסידות גור סגרו את בית המדרש הגדול עם תחילת משבר הקורונה בתקופת ימי הפורים, רק לפני כשבועיים החלו להחזיר את סדרי ה'קבלת קהל' במעונו של כ"ק האדמו"ר שליט"א וגם זה רק מעבר למחיצת זכוכית שהותקנה לכך בחדרו של האדמו"ר, כעת בשל הרגיעה מהמשבר ובהוראת כ"ק האדמו"ר שליט"א יקיימו בחסידות החל ממחר את תפילות מנחה – מעריב בשטח פתוח ובהשתתפות חמישים אברכים בלבד.

האדמו"ר מגור בביטוי חריג: "בתי הכנסיות הם בבית של כל אחד ואחד"

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

צריך לילמוד רק מגור כל הדרך בקשר לקרונה צדקו

בבקשה לפרסם את זה במודעות חוצות בכביש 1

כל הכבוד ! לא צריך להמתין לאישור מפקידי ממשלה אנשים שאינם יודעים מהי מעלת התפילה וכמה חשוב להתפלל עם צדיק, אפשר גם יותר אנשים , אין הבדל אם 50 איש או 150 איש , להבדיל אלף אלפי הבדלות, החילונים מצטופפים בפארקים ובחופים 1000 בני אדם באופן הרבה יותר מסוכן .

בשביל מה לפרסם במודעות חוץ בכבישים? האם אתם מחפשים דרך להצטדק בפני אמירות והכפשות אנטי יהודיות? אין צורך להתאמץ… אלה שמכפישים תמיד ימצאו על מה להכפיש… אדםצצריך להיות ישר לפי אמונתו ודרך רבותיו ולא לשים לב למה שאומרים עליו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו