מהכותל לקריה: הערב הראשון של גנץ כראש הממשלה החליפי ושר הביטחון

אחרי טקס ההשבעה בישיבת הממשלה הראשונה, יו"ר כחול לבן עשה את דרכו לתפילה בכותל המערבי. לאחר מכן נפגש לפגישת עבודה ראשונה עם הרמטכ"ל. מוקדם יותר ערך פגישת חפיפה עם בנט שנפרד מהמשרד: "נתתי את כל שיכולתי"

בתום השבעת הממשלה היום אחר הצהריים בכנסת והישיבה הראשונה שלה במשכן, הגיע ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון ח"כ בני גנץ לתפילה בכותל המערבי. גנץ שלווה על ידי רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ' אמר במקום מספר פרקי תהילים להצלחתו בתפקיד החשוב והטמין פתק בקיר.

מאוחר יותר עשה שר הביטחון הטרי, שזוכה מאז שעות הצהריים לתנאי אבטחה ושיירה דומים לראש הממשלה, מתקוף ההטבות של תפקיד ראש הממשלה החליפי, את דרכו ללשכת שר הביטחון בקריה בתל אביב שם נועד עם הרמטכ"ל רב אלוף אביב כוכבי לפגישת עבודה ראשונה. עם כי מדובר בפגישה הראשונה לעת הזאת, מאחר והשניים מכירים עוד מתקופת גנץ כרמטכ"ל.

צילומים: הקרן למורשת הכותל ואריאל חרמוני – משרד הביטחון

מוקדם יותר נועד גנץ בכנסת עם שר הביטחון היוצא נפתלי בנט לפגישת חפיפה. "לאחר תקופה שהיתה קשה מאד עבור אויבי ישראל, בה הם ספגו פגיעות קשות וכואבות, הם יאתגרו ויבחנו את נחישותה של ממשלת נתניהו-גנץ בכל הגזרות, בצפון ומול עזה. אסור לממשלת ישראל לגלות אף לרגע חולשה, ולו הקטנה ביותר", אמר בנט.

"סיימתי", כתב בנט בטוויטר וצירף תמונה שלו עוזב בפעם האחרונה את לשכת שר הביטחון. "נתתי את כל שיכולתי כשר הביטחון שלכם, כדי לשמור עליכם, אזרחי ישראל. עבורי כל רגע בתפקיד היתה זכות גדולה. אני בטוח שאבא ז״ל שעלה עם אמא לארץ ישראל מתוך ציונות טהורה שמח מאד. אני מבטיח: בכל מקום בו אהיה אמשיך להיות חייל של עם ישראל".

מחר בשעות הערב יתקיים טקס חילופי שר הביטחון בשעה 18:30 בבסיס הקריה שבתל אביב. בטקס יישאו דברים שר הביטחון היוצא, נפתלי בנט, ושר הביטחון הנכנס וראש הממשלה החלופי, רא"ל (במיל') בני גנץ. בהחלטה משותפת, סיכמו השרים כי טקס החילופים ייערך במתכונת צנועה ומצומצמת, ללא משמר כבוד ותזמורת, בהשתתפות הרמטכ"ל, ראש המוסד ופורום הנהלת משרד הביטחון. הטקס ייערך בהתאם למגבלות הקורונה ואינו פתוח לסיקור תקשורתי.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רק משיח אל תבטחו בנדיבים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו