'קדימה' לאן? גל פרישות ממפלגת השלטון לשעבר

לאחר שח"כ אריה ביבי הודיע כי יתמודד בליכוד • ח"כ רוחמה אברהם הודיעה על פרישה מהחיים הפוליטיים • ח"כ נינו אבסדזה הודיע על מעבר למפלגת העבודה • ואתר JDN חושף לראשונה מגעים בין יו"ר העובדה יחמוביץ לבין ח"כ שלמה מולה נציג העדה האתיופית

לאט לאט הם פורשים מקדימה זה התחיל בהודעה של חברי הכנסת דואן, שמלאוב ברקוביץ, שנלר, ואדרי. אליהם הצטרף בסוף השבוע עם הודעה מסודרת ח"כ אריה ביבי שהודיע על כוונתו להתמודד בפריימריז של הליכוד, ועכשיו זה סופי חה"כ נינו אבסדזה הודיעה על פרישה מקדימה ומעבר מעבר למפלגת העבודה.

קרא עוד:

[postim]

בתוך כך ממתינה המערכת הפוליטית כולה להחלטתה של יו"ר קדימה לשעבר, ציפי לבני, האם לחזור לחיים הפוליטיים באמצעות מפלגה חדשה או להצטרף למפלגה קיימת. הבוקר פרסמה ח"כ מרינה סולודקין (קדימה) מכתב פומבי לציפי לבני בה היא קוראת לה שלא להקים מפלגה חדשה אלא לחבור לקדימה בראשות מופז.

חשוב לציין כי לפני מספר חודשים נצפתה ח"כ אבסדזה מנהלת מגיעים ופגישות עם יחימובי'ץ. אולם המגיעים לא הבשילו גם ח"כ שלמה מולה נפגש עם יחימוביץ אולם לשאלת JDN האם הוא צפוי לפרוש הוא הכחיש ואמר:"שטויות במיץ"…

מסתבר שדיבורים לחוד ומעשים לחוד גורמים בכירים במפלגת העבודה מאשרים לכתב JDN כי בימים הקרובים צופייה יחימוביץ להפתיע עם שומות נוספים של חכי"ם מכהנים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו