‏האדמו"ר מצאנז בקידוש לבנה הערב בחזית ביתו

האדמו"ר מצאנז לחסידיו: "התחלתי לחוש לא טוב מאז שהפסקתי לראותכם"

התרגשות בצאנז: לראשונה מאז פרוץ נגיף הקורונה ולאחר שעבר שבשבוע שעבר אירוע לבבי, כ''ק האדמו''ר התפלל במהלך החג עם אלפי חסידיו תחת כיפת השמיים בסמוך למעונו. בליל החג עברו החסידים לקבל את ברכת החג ושרו "חסדי השם כי לא תמנו"


צפו: כ"ק האדמו"ר מצאנז שליט"א בריקוד עם בניו לאחר ה'קידוש לבנה'.

לראשונה מאז פרוץ נגיף הקורונה יצא כ"ק האדמו"ר מצאנז שליט"א לתפילת ליל חג השבועות יחד עם קהל חסידיו בסמוך למעונו שבקרית צאנז בנתניה תחת כיפת השמים.

האדמו"ר מצאנז שליט"א, אשר עבר צנתור בימים האחרונים לאחר שעבר אירוע לבבי קל, יצא לתפילת ליל החג בסמוך למעונו כשאלפי החסידים נוטלים חלק בתפילה תוך שמירה מוחלטת על כללי הזהירות.

ל'חדשות JDN' נודע כי כ"ק האדמו"ר שליט"א נשא דברים קצרים לאחר התפילה ואמר כי החל מאז פרוץ נגיף הקורונה ובשל כך שהוא לא ראה את קהל החסידים הוא החל לחוש שלא בטוב, דבר שגרם לו לאירוע הלבבי קל שעבר במהלך השבוע האחרון, בדבריו הוסיף האדמו"ר ואמר כי הוא נרגש ושמח לראות שוב את קהל החסידים.

יצוין כי מיד כשהאדמו"ר הופיע בפתח מעונו קודם תפילת החג החלו אלפי החסידים לשיר "חסדי השם כי לא תמנו כי לא כלו רחמיו". לאחר התפילה עברו החסידים לקבל את ברכת החג מהאדמ"ר.

גם בליל שבת קודש התפללו קהל החסידים בסמוך למעונו של האדמו"ר כשהם נפרסים על פני כל הרחוב, כשהאדמו"ר מצטרף לתפילה ממרפסת ביתו.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

א"א לראות את הסרטונים

חשבתי שנחלש משום שסגרו את הת"ת והישיבות

עכשיו כבר יודעים מאיפה וממתי ההדבקה
מתאים לתזמון התפרצות של קרית צאנז

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו