צילום: אברומי בלום

מעמד סודי: בסאטמאר לא גילו לחסידים את מיקום חתונת נכד האדמו"ר

מיקום החתונה לנכד האדמו''ר מסאטמאר שתיערך הערב לא נמסר לחסידים והוא שמור בסודיות אצל בני המשפחה והמוזמנים, מחשש להגעת רבבות. במעמד ה'פארשפיל' בויליאמסבורג ביקש האדמו''ר לא להגיע "שחלילה לא ייכשל בהפרעה לשמחה" • האזינו


האזינו: כ"ק האדמו"ר מסאטמאר מבקש מחסידיו שלא להגיע לשמחה

מיקום החתונה לנכדו של כ"ק האדמו"ר מסאטמאר שליט"א שתיערך הערב (שני) לא נמסר לרבבות החסידים והוא נשמר בסודיות מוחלטת אצל בני המשפחה ומעטי המוזמנים זאת בשל החשש מהגעת ההמונים ובשל הסכנה הגדולה שבדבר בהתפשטות נגיף הקורונה – כך נודע ל'חדשות JDN'.

הערב (שני) תתקיים שמחת החתונה לנכדו של כ"ק האדמו"ר מסאטמאר שליט"א בשכונת ויליאמסבורג שבארצות הברית, בשל הסכנה מפני הידבקות בנגיף הקורונה שומרים בני המשפחה את מיקום החתונה בסודיות מוחלטת בכדי שהמוני החסידים לא יטלו חלק בשמחה הגדולה.

עוד נודע ל'חדשות JDN' כי במוצאי השבת במהלך מעמד ה'פארשפיל' נשא כ"ק האדמו"ר שליט"א דברים בפני חסידיו ואמר כי "אנחנו מתפללים שכלל הציבור הגדול יוכל לבוא וליטול חלק בשמחה הגדולה, אבל היות והמצב לא מאפשר זאת אני מבקש כי כל מי שלא קיבל הזמנה לחתונה שלא יגיע באף דרך שהוא, שחלילה לא יכשל בהפרעה למהלך השמחה".

בסיום דבריו אף בירך כ"ק האדמו"ר שליט"א את רבבות החסידים כי כולו תפילה לה' יתברך שהמגיפה תסור מעמו וכבר בקרוב יזכו כולם לשמוח בשמחות האחר ולרוות נחת מהצאצאים עד סוף כל הדורות.

כאמור, החתונה הגדולה לנכדו של כ"ק האדמו"ר שליט"א תתקיים הערב בהשתתפות בני משפחה ומספר מצומצם של מקורבים כאשר מיקום החתונה לא נמסר להמוני החסידים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

קצת עצוב שיש חסידים שוטים שלא מבינים עניין
עד שצריך להחביא את המקום של החתונה
חסיד אמיתי עושה מה שהרבי שלו רוצה
לא מה שהוא עצמו והרצונות הכאילו קדושים שלו רוצים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו