אילוסטרציה ישיבת סלבודקה. צילום: ויקיפדיה

תקדים: בישיבת 'סלבודקה' יקיימו מניין ל'קריאת התורה' בשעות הצהריים

תלמידי ישיבת 'סלבודקה' התבשרו כי החל מהיום יתקיים מניין ל'קריאת התורה' עבור הבחורים שלא הספיקו לשמוע בתפילת השחרית בישיבה. ראשי הישיבה אשרו את המניין התקדימי לאחר שהבחורים שוהים בישיבה ללא אפשרות לצאת זאת מחשש לגל שני של הדבקה

בהיכל ישיבת 'סלבודקה' בבני ברק הודיעו לתלמידי הישיבה כי בשל המצב ובעקבות כך שלא ניתן לצאת ממתחם הישיבה יתקיים מידי יום בהיכל הישיבה מניין ל'קריאת התורה' עבור אותם בחורים שלא הספיקו את מניין השחרית בישיבה.

ל'חדשות JDN' נודע כי ההחלטה על קיום מניין ל'קריאת התורה' הגיעה לאחר הכרעתם של ראשי הישיבה בראשות מרן הגאון רבי דוב לנדו שליט"א ומרן הגאון רבי משה הלל הירש שליט"א שאשרו את המניין התקדימי.

ראשי הישיבה צידדו בעד המהלך בשל כך שישנם בחורים שלא הספיקו לשמוע קריאת התורה במניין הרגיל בשעות הבוקר והם אינם יכולים לצאת ממתחם הישיבה בעקבות הסכנה בהדבקה נוספת של נגיף הקורונה.

מניין קריאת התורה החדש יתקיים בימי שני וחמישי בשעה 14:00 בצהריים בהיכל בית המדרש של הישיבה.

יצוין כי מדובר בתקדים של ממש לאחר שבהיכל הישיבה שמו דגש מיוחד במשך שנים על זמן התפילה ועל ההשתתפות בתפילות הישיבה, אך בשל המצב הוחלט על הקמת מניין חדש לטובת הבחורים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

1]התמונה לא עדכנית.2]לא להאמין :מה שמעניין את ראשי הישיבה זה לא פוליטיקה מה יגידו אלא מה ההלכה מורה בעניין .אשרייך עם ישראל שאלו מנהיגיך

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו