לאחר שהבחור נמצא שלילי לקורונה: ב'מאור התלמוד' מוסיפים עוד 'קפסולות'

דרמה של ממש התחוללה בימים האחרונים בהיכל ישיבת 'מאור התלמוד' ברחובות לאחר שאחד הבחורים פיתח תסמינים לנגיף הקורונה, בשעה האחרונה הוא נמצא שלילי לנגיף ובשל כך הוחלט בישיבה לצרף עוד עשרות בחורים על פי מתווה ה'קפסולות' • פרסום ראשון

בישיבת 'מאור התלמוד' שבראשות הגאון רבי אברהם יצחק קוק שליט"א בעיר רחובות החליטו כי כבר מחר (רביעי) יצטרפו עוד מאה וחמישים בחורים להיכל הישיבה על פי מתווה ה'קפסולות', זאת בנוסף ל'קפסולות' שהיו קיימות עד היום.

ל'חדשות JDN' נודע כי ראשי הישיבה החליטו כבר לפני מספר ימים להגדיל את ה'קפסולות' ולצרף עוד עשרות בחורים להיכל הישיבה, אלא שדרמה של ממש התחוללה במקום בימים האחרונים לאחר שאחד מבחורי הישיבה פיתח תסמינים של נגיף הקורונה מה שעצר את הרעיון על צירוף בחורים נוספים להיכל הישיבה.

הבחור שחש תסמינים עבר בימים האחרונים בדיקה לגילוי נגיף הקורונה והתשובה הגיעה היום (שלישי) לפיה הוא שלילי לנגיף מה שגרם לאנחת רווחה בהיכל הישיבה, כעת הוחלט כאמור לצרף עוד בחורים שיחזרו ל'זמן'.

מפרטים נוספים שהגיעו לידי 'חדשות JDN' עולה כי בישיבה אף חידדו את כללי הזהירות לקראת כניסתם של עוד עשרות הבחורים: ההשתתפות בשלושה הסדרים ובג' תפילות במקומות ובזמנים שנקבעו ע"י הנהלת הישיבה.

כמו כן, שהיה בתוך תחומי הישיבה במשך 45 יום ללא יציאה כלל. חובת מדידת חום מידי יום ומילוי הצהרת בריאות. וכן חובת הודעה לממונה על כל תסמין המהווה חשד להופעת נגיף הקורונה.

בישיבה אף התירו לתלמידים כהוראת שעה החזקת מכשירי פלאפונים כשרים כדי שיוכלו לשמוע את השיעורים שחלקם ימשכו דרך הטלפון וכן כדי להתעדכן בעדכונים נחוצים בתקופה מיוחדת זו.

בישיבה עוד הדגישו בכדי לשמור על בריאותם השלימה של הבחורים יתבצע נקיון החדרים על ידם. כמו כן חבילות מהבית ואליו יתאפשרו ע"י הממונה על הקבוצה שיביא את החבילה אל פתח המתחם שיקבע מראש, והבחורים לא יוכלו להפגש פנים אל פנים גם עם ההורים.

בישיבת מאור התלמוד החלו את הלימודים ע"פ מתווה הקפסולות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו