שמחה בסאטמאר: אח האדמו"רים שהיה במצב קשה החלים ושב לביתו

אב''ד זענטא הרה''צ רבי חנניה יום טוב ליפא טייטלבויים שוחרר היום למעונו לאחר חודשיים וחצי בהם היה שרוי במצב קשה מאוד בעקבות כך שהוא חלה בנגיף הקורונה. ביום היארצייט לאביו חלה הטבה במצבו והוא פקח עיניים לראשונה מאז שהוא אושפז

בשורות טובות – אחיהם של אדמור"י סאטמאר הרה"צ רבי חנניה יום טוב ליפא טייטלבויים שליט"א שוחרר בשעות האחרונות למעונו, זאת לאחר חודשיים וחצי בהם היה שרוי במצב קשה מאוד עקב כך שהוא חלה בנגיף הקורונה.

ל'חדשות JDN' נודע כי התרגשות גדולה שוררת בשעות האחרונות בקרב חסידי סאטמאר לאחר שהרה"צ רבי חנניה יום טוב ליפא טייטלבויים אב"ד זענטא ואחיהם של האדמורי"ם לבית סאטמאר, שוחרר היום למעונו לאחר חודשיים וחצי בהם היה שרוי במצב קשה מאוד בעקבות כך שהוא חלה בנגיף הקורונה.

כזכור, הרה"צ רבי חנניה יום טוב ליפא טייטלבויים היה מראשוני הנדבקים בנגיף בארצות הברית ומצבו היה קשה מאוד, במשך שבועות ארוכים הוא היה שרוי בין חיים למוות ורק ביום היארצייט לאביו בעל ה'ברך משה' זיע"א חלה הטבה במצבו והוא פקח עיניים לראשונה מאז שהוא אושפז.

כעת עם שחרורו התרגשות רבה בחסידות כאשר דבר הבשורה הטובה הפכה לשיחת היום שכן במשך שבועות ארוכים נשאו כולם תפילה ותחינה לרפואתו השלימה והמהירה וכעת הוא שב למעונו כשהוא הבריא לחלוטין מנגיף הקורונה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו