צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

טסלר: "להמשיך את ההקלות בתשלומי שיחות טלפון למען התלמידים"

יו"ר הוועדה לפניות הציבור קיים דיון בבקשה להמשך יישום הסדרי התשלום המוזלים בשיחות ממכשירי הטלפון בעת משבר הקורונה: "השימוש החורג של שיחות הטלפון גם ללימוד מרחוק עדיין קיים, ובימים אלה מוסדות לימוד נוספים סוגרים את שעריהם"

הוועדה המיוחדת לפניות הציבור בראשות ח"כ יעקב טסלר, דנה הבוקר (שני) בבקשה להמשך יישום הסדרי התשלום המוזלים בשיחות ממכשירי הטלפון בעת משבר הקורונה. בישיבה השתתפו נציגי חברות התקשורת והסלולארי, נציגי משרד התקשורת המפקחים על התהליך וחברי כנסת.

בעקבות פניות רבות שהתקבלו בוועדה המיוחדת לפניות הציבור פניות בדבר תשלומים גבוהים שנוצרו עקב שימוש בהיקף חורג בשיחות ממכשירי הטלפון בעת משבר הקורונה, קיים יו"ר הוועדה ח"כ טסלר ישיבה בנושא. לדברי ח"כ ווליד טאהא שהשתתף בישיבה, גם במגזר הערבי סבלו מחיובי יתר בשל צריכה מוגברת בשירותי הטלפון ששימש בתקופת הקורונה כאמצעי ללמידה מרחוק, זאת בשל העובדה שאין תשתיות מסודרות בכפרים הערבים.

עופר רז דרור סמנכ"ל רגולציה במשרד התקשורת, ציין כי ההסדרים בוצעו בסמכות מיוחדת של השר ומתוך הבנת מצב החירום מצד חברות התקשורת לשימוש החורג של לקוחות הטלפונים הניידים והנייחים. לדבריו, בוצעו הסדרים משמעותיים והוזלות לשיחות טלפוניות מעבר לחבילות התקשורת של הלקוחות. "ההסדר הסתיים אתמול, יום שני 14.6 מתוך החלטה כי מצב החירום הסתיים", הסביר בוועדה.

יו"ר הוועדה ח"כ טסלר הדגיש שהשימוש החורג של שיחות הטלפון גם ללימוד מרחוק עדיין קיים, ובימים אלה מוסדות לימוד נוספים סוגרים את שעריהם מסיבות של הדבקויות בנגיף. לכן, לדבריו, יש לתת את הדעת להמשך הקלות בתשלומים למשפחות ברוכות ילדים שלא עומדות בעומס התשלומים השוטפים. דולי דדון, נציגת משרד התקשורת ציינה שמתקיימים מגעים עם משרד החינוך כדי לבחון מחדש את המצב והשגרה החדשה שנוצרה, וכי כל בקשה לקבלת זיכוי שתגיע למשרד, תבחן לאור המציאות החדשה.

עוד עלה בישיבה כי לקוחות ששילמו במזומן לא נכללו בהסדר ולא קיבלו החזר עבור הוצאותיהם. מחברת בזק נמסר בישיבה כי החברה תפנה למנויים ששילמו במזומן, באמצעות המוקדים שלהם, על מנת שיזוכו.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בושה וחרפה הוא יוש במקום גנוב

טסלר אינו זכאי לטפל ולהתעסק בפניות ציבור שגזל מידיו של ח"כ ישראל אייכלר שהקים את הוועדה לפניו"צ ומינף את הוועדה שהיתה זניחה והפכה לנחשקת ויוקרתית בעלת כוח ועוצמה לעזרה לאזרחי המדינה .

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו