ההסלמה בדרום מתמשכת • 17 רקטות שוגרו מהרצועה הלילה

בכל מהלך סבב ההסלמה הנוכחי כבר נורו לעבר ישראל מעל 70 רקטות ופצצות, כאשר הממשלה מגלה אוזלת יד של ממש לנוכח שיבוש חייהם של מאות אלפי תושבי הדרום

ההסלמה מתמשכת, אל אף כל הדיבורים על הסכמים כאלו ואחרים, ועל פעולות כאלו ואחרים שהמדינה אמורה או אומרת לנקוט, ההסלמה המתמשכת מביאה לסבל מתמשך למיליוני אזרחי דרום מדינת ישראל, רק הלילה נפלו בישראל 17 רקטות, אשר שוגרו מהרצועה הקצרה והצרה אשר מפרידה בינינו ובין הים.

קרא עוד:

[postim]

במהלך הלילה יללו שוב ושוב האזעקות, ובשעות הקרובות יותר לבוקר מאשר ללילה, ספגו המועצות האזוריות בחבל אשכול מטח עז של 17 רקטות, כאשר בחסדי שמיים כל הרקטות נופלות בשטחים פתוחים.

בעיר באר שבע אשר עמדה אתמול במוקד הסערה וההסלמה, נשמר השקט, ואי לכך הוחלט בעירייה לחדש היום את הלימודים על אף המתיחות השקטה המפעפעת  כאשר ההסלמה הבוקר היא תגובה של הזרוע הצבאית של החמאס כנקמה על ההפצצות שצה"ל הפציץ כתגובה על הירי לעבר באר שבע, מהערים הגדולות והחשובות בישראל.

בכל מהלך סבב ההסלמה הנוכחי כבר נורו לעבר ישראל מעל 70 רקטות ופצצות, כאשר הממשלה מגלה אוזלת יד של ממש לנוכח  שיבוש חייהם של מאות אלפי תושבי הדרום, כאשר הממשלה לאחר סיורו של ראש הממשלה עם שר הביטחון אהוד ברק במתקן של סוללות 'כיפת ברזל' הסכימה בישיבת הממשלה פה אחד למגן את כל הבתים עד לעומק שבעה קילומטרים מהגבול עם עזה, כל הבתים אשר בטווח הירי המיידי.

כצפוי נציגי משרד הביטחון לא מעוניינים במיגון מכיוון שלטענתם זה יגנוב לטענתם מתיק הביטחון מעל 70 מיליון שקלים, כאשר זה אמור לצאת ממקורות אחרים, וכעת לאחר הבטחת ראשי וקברניטי הממשלה למגן את כל הבתים,נראה על פניו שמדובר בהמחאה ללא כל אחיזה במציאות של פרעון.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו