צילום: תומר נויברג / פלאש 90

לא מחכים לסגר: אכיפה בבני ברק באולמות ובשטיבלך • צפו

מתיעוד שהגיע מעיר התורה נראים שוטרי ופקחי השיטור העירוני מסיירים באולמות השמחה ובבתי הכנסת ואוכפים את הנחיות משרד הבריאות. גורם בעירייה ל'מקומי JDN': "הפקחים נאלצו לרשום עשרות דוחות לתושבים ולמספר אולמות בעיר"

חמ"ל החירום שהוקם בעיריית בני ברק לצורך התמודדות עם התפשטות נגיף הקורונה בעיר הצביע על כך שאולמות השמחה הינם מקור הדבקה מרכזי לנגיף הקורונה. בעקבות הנתונים, החליטה העירייה לצאת במבצע הסברתי ואכיפתי ממוקד באולמות השמחה בעיר. מבדיקת 'מקומי JDN' עולה כי האכיפה החלה במלא החומרה.

מתיעוד שהגיע מעיר התורה נראים שוטרי ופקחי השיטור העירוני מסיירים באולמות השמחה ובבתי הכנסת ואוכפים את הנחיות משרד הבריאות. גורם בעירייה סיפר ל'מקומי JDN' כי הפקחים נאלצו לרשום עשרות דוחות לתושבים שלא עטו מסיכה וכן מספר אולמות בעיר קיבלו דוחות על אי שמירה של האורחים על עטיית מסיכות.

ביצע אכיפה לנוכח היקפי התחלואה המבהילים ובהתאם להחלטה העירונית התבצע לפי התוכנית שגובשה בעירייה במהלך השבוע. לפי התוכנית העירייה תצא במבצע הסברה רחב היקף לבעלי שמחות אשר עורכים את שמחתם בעיר וכן יתקיים מבצע אכיפה שיעמוד על קיום ההנחיות בשמחות.

הנתונים המדאיגים שעולים מהנתונים אותם הציג חמ"ל החירום בעיריית בני ברק לראש העיר וגורמי המקצוע האמונים על טיפול בנגיף הקורונה בעיר, מצביעים על מוקד התפרצות מרכזי שמתרחש באולמות השמחה.

מהעירייה נמסר כי "בצעד נחוש מתכוונים באגף החירום לטפל בבעיה זו בשיא הרצינות ועל כן יחל בימים הקרובים קמפיין הסברה בעיר בו יפורסמו ההנחיות והכללים לשמירה בטוחה באירועים. הקמפיין יופץ בכל רחבי העיר ובכניסה לכל אולמות השמחה".

הקמפיין באולמות השמחה מצטרף לקמפיין נוסף שעלה בתחילת השבוע לאוויר ומפורסם בכל שלטי החוצות בעיר במודעות גיליון ענק קורא לחייבי הבידוד להישאר בבתיהם ולא להוות גורם הדבקה לתושבי העיר.

בעיריית בני ברק הוסיפו כי "שוב ושוב, הנתונים מחייבים את כולנו לעשות הכל כדי לקטוע את מעגלי ההדבקה. עטיית מסכה, הקפדה על ריחוק 2 מטרים ושמירה אחראית על חובת בידוד מוחלטת – לחייבים בכך. היום יותר מתמיד, לקטוע את מעגלי ההדבקה – זו האחריות של כולנו".

הייתם עדים לאירוע שהתרחש בעירכם ואתם חושבים שכולם צריכים לדעת את זה? שתפו ב'מקומי JDN' בכתובת – [email protected]

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
9 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה לא עושים אכיפה גם בתל אביב ?
הרי יש גם הרבה נדבקים !!!

יפה מאוד טוב מאוחר מלא כלום

אכיפה זה מצוין. הכללים ידועים ואפשריים ליישום.
לא מחפה על "אויבר חכמים" שלא אכפת להם מהחיים של אבא שלי

שכולם יקבלו את זה ובעזהשי"ת נגמור עם זה כמו בארהב לא רואים זכר לקורונה

הייתי בתל אביב. הסתובבו ניידות ליד כל אדם שהיה בלי מסיכה הניידת עצרה ובקשה לעטות מסיכה מי שלא נשמע מיד נקנס. זה היה בשד' רוטשילד ובאזורי המסחר הסמוכים

כן אבל למה בכזו אחזריות שילכו אצל החילונים ויראו כמה שם מסתובבים בלי מסכות . תסימו לב שוטרים רק ברחובות של חרדים

מה זה נקרא בקשו בתל אביב להשים מסיכות אין כבר אזהרה מי שנתפס ללא מסיכה נקנס

לא תל אביב זה משהו אחר….. ?שמה כולם הולכים עם מסכה

אני הייתי בחתונה שבוע שעבר-
בכניסה לאולם היה שומר- גם בנשים וגם בגברים- שמדד חם וכל אחד היה צריך לרשום את שמו, מס' הזהות שלו ומס' הפלאפון שלו. אח"כ הוא קיבל כרטיס ויכל להיכנס. ביציאה- החזיר את הכרטיס וככה שמרו על מספר נכון של אנשים. האולם עצמו היה ממש ממש ריק ורקדו רק בקדאצ'קעס או עם חישוקים או בלי הידיים (רקדנו גם ריקודים כמו 4 שורות שלא מצריכים שילוב ידיים…) אני ממש ממש התלהבתי שככה שמרו.. כל הכבוד למשפחה..
וכמובן כמובן- כולם כולם כולם היו עם מסיכות על הפנים- על הפה ועל האף…( חוץ מהמשפחה המחתנת כמובן…)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו