טראמפ בסיור אתמול בחיל הים. צילום: דוברות הבית הלבן

פעילים רפובליקנים בכירים: "טראמפ יפרוש מהמירוץ אם יחשוב שלא ינצח"

בצל התרסקותו בסקרים: פעילים רפובליקנים בכירים העלו לאחרונה את האפשרות שנשיא ארה"ב דונלד טראמפ, יפרוש מהמירוץ לכהונה נוספת בבית הלבן. דוברות הקמפיין של טראמפ הכחישו בתוקף את הדיווח ואמרו כי, "מדובר באבי אבות החדשות המזויפות"

בצל התרסקותו בסקרים, פעילים רפובליקנים בכירים העלו לאחרונה את האפשרות שנשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, יפרוש מהמירוץ לכהונה נוספת בבית הלבן. הפעילים חוששים כי טראמפ לא יצליח לגבור על יריבו ג'ו ביידן – כך דווח הבוקר (שני) ברשת 'פוקס ניוז'.

"זה מוקדם מדי, אבל אם המצב בסקרים יחמיר – יש תרחיש שבו הוא יפרוש", אמר אחד מהם לפוקס ניוז, בעוד שאחר הוסיף: "שמעתי את הדיבורים על הנושא, אבל אני בספק אם זה נכון. ההימור שלי הוא שהוא יעשה את זה רק אם יאמין שאין סיכוי שינצח".

בשבועות האחרונים טראמפ צולל בסקרים כלי מטה, בעיקר בשל הביקורת הרבה על התנהלות הממשל בכל מה שקשור ל'משבר הקורונה' והתגובה של הבית הלבן להגפנות והמהומות בעקבות מותו של ג'ורג' פלויד בחודש שעבר. אך עם זאת, גם בשנת 2016 נגרר טראמפ אחרי הילרי קלינטון כמעט בכל הסקרים, ובתוצאה הסופית הצליח להפתיע עם ניצחון רחב.

דוברות הקמפיין של טראמפ הכחיש בתוקף כי הנשיא יפרוש מהמירוץ והעביר ביקורת רבה על הסקרים. "זה אבי אבות החדשות המזויפות", אמר דובר קמפיין טראמפ, "כולם יודעים כי הסקרים בתקשורת תמיד טועים ביחס לנשיא טראמפ – הם מדגימים את הרפובליקנים ולא מראים על מצביעים סבירים – כדי לקבוע נרטיבים כוזבים. זה לא יעבוד. הייתה התרגשות דומה בשנת 2016, ואם זה היה מדויק, הילרי קלינטון הייתה נמצאת עכשיו בבית הלבן".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו