לפיד עקץ את גנץ: "לי נתניהו לא עשה זובור"; כחול לבן: "הוא פיטר אותך"

לאחר שאתמול פורסם תיעוד של עימות על זכות הדיבור בין נתניהו לגנץ במהלך ישיבת הממשלה, ראש האופוזיציה התייחס לאירוע בישיבת הסיעה: "לי נתניהו לא עשה זובור כי הוא לא יכל". בכחול לבן השיבו: "הוא לא הספיק כי הוא פיטר אותך קודם" • צפו


צילום: באדיבות ערוץ כנסת

לאחר שאתמול (ראשון) פורסם תיעוד של עימות על זכות הדיבור בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ במהלך ישיבת הממשלה, ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד התייחס היום לאירוע בישיבת הסיעה ואמר: "לי נתניהו לא עשה זובור כי הוא לא יכל". בכחול לבן לא נשארו חייבים והשיבו ליו"ר האופוזיציה: "הוא לא הספיק כי הוא פיטר אותך קודם".

לפיד תקף את הממשלה בישיבת הסיעה ואמר כי "ובימים האלה אין ממשלה בישראל. אין ממשלה. השרים רבים בקבינט הקורונה עם שר הבריאות. יו"ר הקואליציה רב בטוויטר עם שר האוצר. ראש הממשלה עושה זובור מול המצלמות לצל החליפי שלו. לא יודעים אם התקציב יהיה חד שנתי או דו שנתי".

"לא יודעים מה ההנחיות החדשות, אם יש הנחיות חדשות. לא יודעים מתי תהיה הפעימה הבאה. לא יודעים למה לא נותנים דמי אבטלה לעצמאים. לא יודעים איזה קייטנות יהיו. לא יודעים לכמה אנשים מותר להתכנס – 50 איש, 250 איש, או 500 איש. לא יודעים. כי לא יודעים מי בעצם אחראי על מה".

הוא הוסיף כי "משרד הבריאות נותן המלצות. יש מגיפה עולמית והם נותנים המלצות, כמו מבקרי מסעדות. אין מספיק בדיקות. צריך להגיע ל-15 אלף בדיקות ביום. אין מספיק נתונים על המחלה. אין מתווה פיצוי לעסקים קטנים. אין תוכנית החזרה לעבודה. אחוזי האבטלה בישראל הם מהגבוהים בעולם".

"לפני כמה שבועות ראש הממשלה אמר ש"העולם כולו לומד מאתנו איך לטפל בקורונה." כולם מאוד התרשמו, חוץ מהעולם כולו. כי בעולם מבינים שיש הבדל בין לדבר, לבין לנהל משבר. הם לא מתרשמים מנאומים, הם עובדים עם נתונים: האיחוד האירופי פותח גבולות, אבל את ישראל הוא סימן כמדינה אדומה. מדינה אדומה היא מדינה שלא מטפלת נכון בקורונה. זו תוצאה של ניהול רע. מבולבל, לא עקבי, לא מקצועי".

"במקום לטפל במשבר, הקימו את הממשלה המנופחת ביותר בתולדות המדינה. אתמול פורסם סקר שלפיו 85% מהציבור חושש למצבו הכלכלי. כל השאר חברים בממשלה. מסדרים אחד לשני הטבות מס ואאודי אי-8. לממשלה הזו אין זכות קיום. הם זרקו לפח את כל ההבטחות, רימו את הבוחרים, כי הם אמרו "קורונה קורונה". הם רק לא מטפלים בקורונה, כי הם עסוקים מדי. במריבות שלהם. בגינוני הכבוד הנפוחים שלהם. בג'ובים ובכסאות שלהם. הם אפילו כבר לא מסתירים את זה – כי הבושה מתה. מנותקים נמאסתם", דברי לפיד.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בתמונה שם המפלגה מתאים בדיוק
יש עתיד חל"ם

צודק

קקשה להיות פופולארי יותר מיאיר לפיד ; (

לגמרי דטויות

לגמרי שטויות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו