סגן השר מקלב במאהל המחאה של סוכני הנסיעות החרדים: "נדאג גם לכם"

במפגש עם סוכני הנסיעות החרדים סקרו ראשי הארגונים את ההפסד הגדול שלהם היות וההשקעה של שהות כשרה בחו"ל באתרי התיירות או תיירות המרפא גבוהה וההתארגנות לכך מורכב יותר. סגן שר התחבורה: "משבר הקורונה משליך ישירות על ענף התיירות - נדאג גם לענף זה"

משבר העסקים בקרונה: סגן שר התחבורה הרב אורי מקלב הגיע אחר הצהרים יחד עם חברי הכנסת הרב יצחק פינדרוס והרב אליהו ברוכי למאהל המחאה של סוכני הנסיעות החרדים אשר קורעים תחת הנטל לאחר הפסקת הטיסות בעקבות הקרונה, סגן השר הרב אורי מקלב וחברי הכנסת הרב פינדרוס והרב ברוכי שמעו את מצוקת סוכני הנסיעות החרדים אשר דאגו במשך השנה לטיסות כשרות לצד שהות בחו"ל באתרי התיירות ובאתרי המרפא באופן כשר למהדרין על כל הבעיות המורכבות שבכך.

סגן השר הרב אורי מקלב הזדהה עם סוכני הנסיעות וסיפר כי פגש אותם כבר בתחילת המאבק, "פגשתי אתכם על מדרגות הממשלה לפני זמן מה אז חשבנו כי זהו דבר זמני וחולף אך אירוע זה התפתח למצוקה של ממש ובעיה של חודשים רבים בהם אין הכנסה והעסקים קורסים, לנגד עינינו ההפסדים הרבים של סוכני הנסיעות וחברות התעופה, אף אחד לא תיאר לעצמו כי זה מה שיהיה – הפסדי ענק של מכולות שלמות, אירגון חופשה או חופשת מרפא בצורה כשרה למהדרין אינה דבר של מה בכך, לא צריך להיות מומחה גדול כדי לראות כמה המשבר משליך ישירות על ענף התיירות אמר סגן השר הרב מקלב.

סגן שר התחבורה הרב מקלב הסביר לסוכני הנסיעות כי למרות הרצון אולי לפתוח את השמים לטיסות ענף התיירות לא תלוי רק במשרד או בממשלת ישראל אלא בעמדתן של מדינות היעד וכך גם כאשר אנחנו מחליטים על מתן אפשרות טיסה למדינות כאלה ואחרות עדין מדינת היעד לא תמיד תקבל את זה, ענף התיירות ותיירות המרפא היא מנוע הצמיחה של המשק בארץ, זהו הקשר שלנו מול העולם, סגן השר הרב מקלב התייחס גם למשבר בתיירות הפנים ואמר כי גם תיירות הפנים הכשרה למהדרין עדין רחוקה מאוד מהאפשרות שלה, גם שם יש מכה קשה, לצד העצמאים ובעלי העסקים יש לדאוג גם לענף זה סיכם הרב מקלב.

מזכ"ל דגל התורה חבר הכנסת הרב יצחק פינדרוס אמר במפגש כי "מצבם הבלתי אפשרי מחייב אותנו לפעולה. בניגוד למקצועות ותחומים אחרים בהם ניכרת התאוששות – כאן קיים חשש שהתיירות תישאר משותקת לתקופה ארוכה ועלינו לוודא שהאנשים הנפלאים האלו, שמחזיקים את הענף הזה – יוכלו להחזיק את הראש מעל המים. הבטחתי לפעול ולסייע להם ככל שניתן". יצויין כי באחרונה משרד התחבורה מקדם חקיקה ממשלתית לצמצום הנזק לחברות התעופה בשל ביטול הטיסות

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כואב הלב על מארגני נופשים וטיולים בחו״ל. נמחקה להם הפרנסה לשנה שלימה. חייבים לעזור להם ולעובדיהם.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו