ח"כ שלחו על פיצוץ הראיון: "אם זה היה אמסלם, היו נאמרים דברים יותר חמורים"

חבר הכנסת עפר שלח התייחס לסערת פיצוץ הראיון בערוץ הכנסת כי אם השר דודי אמסלם היה שם במקומו "היו נאמרים דברים יותר חמורים". אמסלם הגיב: "עופר, יותר שפל, רדוד וחמור מזה לא יהיה". זוהר: " כנראה ש'יש עתיד' לא שולטים בזה"

חבר הכנסת עפר שלח התייחס הבוקר (שלישי) לסערת פיצוץ הראיון בערוץ הכנסת, ואמר בראיון בגלי צה"ל כי אם השר דודי אמסלם היה שם במקומו – "היו נאמרים דברים יותר חמורים". השר אמסלם צייץ בתגובה בחשבון הטוויטר שלו: "עופר, יותר שפל, רדוד וחמור מזה לא יהיה…".

בשבוע שעבר אמר אמסלם במליאת הכנסת כי "לעופר שלח מותר לאיים ולקלל, להתנהג כבריון, לפוצץ ראיון, לקרוא לכתב אפס וכלומניק- ועולם כמנהגו נוהג. אם זה היה דודי אמסלם זה היה פתוח מהדורות 3 ימים לפחות. אבל שלח? כמו סגלוביץ ולפיד- אפילו במערכת בחירות ערוץ הכנסת מחביא, משתיק, מעלים, ועוד עושה פוליגרף לעובדיו, כי ככה השמאל עובד".

יו"ר הקואליציה מיקי זוהר הגיב לאמירה של שלח ואמר כי "פעם זו רק 'התנשאות מבישה'. כנראה ש'יש עתיד' לא שולטים בזה, הגישה המזלזלת והמתנשאת שלהם כלפיי אנשי הליכוד הפכה לשגרה. הם צריכים להתבייש. לא נהסס להעמיד אותם במקומם. ואתם הליכודניקים?
בע"ה תמשיכו להוכיח להם כל פעם מחדש מי מקבל תמיכה ציבורית עצומה ומי מסתפק בהתנשאות מביכה".

סערת שלח: המגישים החרדים הסבירו את גניזת הראיון – הח"כ התנצל • צפו

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו