צילום: פלאש 90

רונן צור: "לא מאמין שנתניהו פגע בביטחון המדינה תמורת בצע כסף"

רונן צור, ששימש כיועצו של ראש הממשלה החליפי, אמר בראיון בגלי ישראל: "היום אני יודע שהרבה מידע שהתפרסם וייחס לגנור דברים וכוונות התברר כשקרי". לדבריו, "סביב נתניהו יש מערכת של אנשים שהתעסקו בסחר נשק, צריך לבדוק את זה בכמה היבטים"

רונן צור, ששימש כיועצו של בני גנץ במערכות הבחירות האחרונות התייחס היום (רביעי) בראיון ב"גלי ישראל" לפרשת הצוללות. הוא נשאל האם לפי דעתו, נתניהו מכר את הביטחון תמורת בצע כסף, והשיב: "אתה שואל שאלה שנוגעת בדברים הקשים ביותר. אני באופן אישי מתקשה להאמין שבנימין נתניהו מעורב בפגיעה בביטחון המדינה תמורת בצע כסף".

"אחרי מערכת הבחירות האחרונה נוצר לי חיבור עם מיקי גנור (אחד הנאשמים בתיק שחזר בו מהסכם עד המדינה), שמעורב עמוק בפרשה, ואני מייצג אותו כיום", אמר צור, "היום אני יודע שהמון ממה שנאמר כלפיו התברר כלא נכון". לדבריו, הרבה מידע שהתפרסם וייחס לגנור דברים וכוונות התברר כשקרי. "אז אני אמנע מלהתייחס לנושא ואשאיר לרשויות החוק", הוסיף.

צור נשאל על סרטון שפורסם בתקופת הבחירות האחרונה ברשתות החברתיות שייחס לנתניהו רווח של 16 מיליון שקלים בגין העסקה של שבליבה של פרשת הצוללות". לדבריו, "סביב נתניהו יש מערכת של אנשים שהתעסקו בסחר נשק, צריך לבדוק את זה בכמה היבטים".

צור הוסיף: "צריך לבדוק כמה התעסקה בזה, ולבדוק אם נתניהו ידע את זה. כחול לבן לא קבעה שהוא ידע את זה, אלא על הקשר המוזר בין סביבתו הקרובה ביותר שעסקה בסחר נשק ושהוא מקבל את ההחלטות בעניין זה. גם אתם לא הייתם רוצים של סביבתו של כל מנהיג שעוסק בנשק אסטרטגי כזה תעסוק בצד הכלכלי של אותו סחר".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו