פרויקט דירה להשכיר בבית שמש. הדמיה: איוולב מדיה

בשורה לתושבי בית שמש: 132 יח”ד ייבנו במסגרת ‘דירה להשכיר’

דונה זכתה במכרז דירה להשכיר בבית שמש: תקים פרויקט של 132 יח”ד בשכונת המשקפיים בעיר • תשלם על הקרקע כולל עלויות פיתוח כ- 63 מיליון ₪ • תחויב לתפעל ולתחזק את הפרויקט לתקופת השכרה בת 15 שנה באמצעות חברת ניהול ובהתאם למפרט תחזוקה של ‘דירה להשכיר’

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

שאול כהנא, אתר ביזנעס

החברה הממשלתית דירה להשכיר ורשות מקרקעי ישראל, הודיעו על זכייתה של חברת דונה במכרז להקמת פרויקט לשכירות ארוכת טווח, בשכונת המשקפיים בעיר בית שמש.
ביזנעס שימושי

הפרויקט בשכונת המשקפיים הוא הפרויקט הראשון לדיור להשכרה בבית שמש, והוא יהיה הפרויקט השני של חברת דונה במסגרת מכרזי דירה להשכיר, אשר בימים אלה מקימה גם פרויקט להשכרה ארוכת טווח בן 102 יח”ד בשוהם.

הצלחת המכרז גם בתקופה זו, לצד ההצלחה במכרזים להקמת פרויקטים להשכרה ארוכת טווח בשכונת האגמים באשקלון ושכונת בן שמן בלוד בחודש האחרון, מעידה על העניין שמגלים יזמים רבים בפרויקטים להשכרה ארוכת טווח שמקדמת דירה להשכיר ברחבי המדינה.

המתחם בשכונת המשקפיים, שכונה צעירה ומתפתחת הממוקמת בצידה הדרומי מזרחי של בית שמש, כולל 132 יח”ד , והוא מחולק לשישה מגרשים – שישה בניינים בני 6 קומות, בכל מגרש ייבנו 22 יח”ד. המתחם כולו יחולק באופן שווה; חצי מהדירות, 66 יח”ד (3 בניינים) ייועדו להשכרה ארוכת טווח לתקופה של 15 שנים כאשר 25% מיחידות הדיור תושכרנה בשכר דירה מופחת והיתר בשכר דירה קבוע ומפוקח ואילו חצי השני של הפרויקט ייועד למכירה על ידי היזם בשוק החופשי.

חברת דונה תשלם על הקרקע כולל עלויות פיתוח כ- 63 מיליון ₪.

במסגרת מכרזיה, מכתיבה ‘דירה להשכיר’ את מפרט הבנייה, מפרט התחזוקה ונוסח הסכם השכירות. חברת דונה הזוכה במכרז, תחויב לתפעל ולתחזק את הפרויקט לתקופה של 15 שנים (תקופת השכירות הכוללת), באמצעות חברת ניהול ובהתאם למפרט תחזוקה שמוגדר על ידי דירה להשכיר. בדומה לפרויקטים הנוספים של דירה להשכיר, ייהנו הדיירים בפרויקט זה מיציבות, וודאות לגבי תקופת השכירות הארוכה ודמי השכירות. כמו כן, מדובר בדירות מגורים בסטנדרט חדיש, מפרטי גמר ותחזוקה ברמה גבוהה ואיכות חיים לטווח ארוך.

הפרויקט הינו בשורה חשובה לתושבי בית שמש וסביבתה והוא מצטרף לשורה של פרויקטים לשכירות ארוכת טווח שמקדמת החברה ברחבי המדינה – ירושלים, תל אביב, חיפה, חולון, ראשון לציון, שוהם, כרמיאל, נוף הגליל ועוד. בתקופה הקרובה צפויים להגיע לסיומם מכרזים נוספים להקמת פרויקטים למגורים בשכירות ארוכת טווח וביניהם פרויקט תע”ש השלום בתל אביב ופרויקט ביקנעם. בסה”כ דירה להשכיר מובילה כיום כ- 40 פרויקטים ברחבי הארץ עם למעלה מ- 8,000 יח”ד להשכרה ארוכת טווח.

שר הבינוי והשיכון, יעקב ליצמן: “אני מברך על התפתחות נוספת בדיור להשכרה. הזכייה במכרז בבית שמש תקדם את הבנייה בעיר ותרחיב את ההשקעה שלנו למען התושבים. נמשיך לקדם את הדיור להשכרה כחלק מתמהיל הפתרונות לדיור בישראל”.

מנכ”ל דירה להשכיר, יאיר טל: “מודל השכירות ארוכת הטווח של דירה להשכיר יוצר אלטרנטיבה אטרקטיבית לשוכרים לטווח ארוך הנהנים מכל היתרונות של דירה בבעלות – ודאות, יציבות וחווית מגורים איכותית – ללא צורך בבעלות עליה ותוך אפשרות ליהנות מגמישות מלאה שמאפשר מודל מגורים זה, יתרון המקבל משנה תוקף דווקא כיום בתוך אי הוודאות לאור המשבר במשק והקשיים שחווים רבים בכל הקשור למשכנתאות שנלקחו על ידם לאור המצב בשוק העבודה. שכירות ארוכת טווח היא פתרון אידאלי נפוץ ומקובל בכל העולם המערבי, וגם תושבי בית שמש יוכלו ליהנות ממנו. דירה להשכיר תמשיך לספק פתרונות דיור המותאמים לאוכלוסייה, צעירה ואיכותית בערים רבות בפריסה ארצית רחבה”.

מקור: http://bizzness.net/

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture