המלון שהפך לישיבת חב"ד

עשרות בחורים חב"דניקים נראו ממלאים בזה אחר זה את לובי המלון, האורחים נלחצו ומיהרו אל ההנהלה לברר את התופעה הבלתי שגרתית • הסיפור המלא

אורחי מלון 'גלי צאנז' שבקרית צאנז בנתניה בחלקם מס' אורחים שהספיקו להגיע מארה"ב לשמחת הבר מצווה לנכדיו התאומים של כ"ק אדמו"ר מצאנז שליט"א שייערך הערב (שלישי) נדהמו לראות בשעות הערב המאוחרות קבוצת בחורים חבדניקי"ם נוחתים בלובי המלון בזה אחר זה.

קרא עוד:

[postim]

תלמידי חב''ד בנתניה בלובי המלון

התופעה המוזרה להבלתי שגרתית הביאה אותם אל חדרו של בעל המלון הר"ר שלמה דייטש לברר את פשר הענין.

עד מהרה התברר, כי פקחי עיריית נתניה הוציאו צו סגירה מיידי על מבנה ישיבת 'תומכי תמימים' חב"ד בנתניה, ומחוסר ברירה ניסו את מזלם במלון גלי צאנז, מנהל המלון ר' שלמה דייטש  מסר לJDN כי קיבל את הטלפון אמש בשעות הערב ולרגע חשב שמדובר באחד מישיבות חב"ד בארה"ב שנותרה ללא מבנה עקב הסופות בניו יורק, אך התעשת חיש ואישר למנהלי הישיבה השכנה, את השהות שנכפתה עליהם במחיר אפסי "לשם שמים".

הבחורים עוד הספיקו לקבל הלילה כיבוד קל טרם עלו על יצועם, אך הבוקר מבטיח דייטש כי יבשל להם ארוחות ברמה של מלון אע"פ שהתמורה היא במחיר חסד.

תלמידי חב''ד בנתניה בלובי המלון (1)

לכתבנו נמסר כי הנהלת הישיבה כבר מצאה מבנה חלופי סמוך לנתניה שישמש את תלמידי הישיבה, ותוך ימים ספורים תסגור את חוזה השכירות מול הבעלים, והבחורים ישובו במהרה לסדרם.

תלמידי חב''ד בנתניה בלובי המלון (2)

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שלומי איש חסד אמיתי

איש חסד אמיתי שלא על מנת לקבל פרס.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו