אנטוורפן: ועד קהילת מחזיקי הדת הוקירו את יו"ר הקהילה במשך 57 שנים

חברי ועד קהילת מחזיקי הדת  מתאספים מדי פעם בפעם לדון בעניינים העומדים על הפרק • באסיפה שנערכה הוזמנו להשתתף גם חברי הבד"ץ שליט"א עקב הודעת הפרישה של הר"ר פנחס א. קורנפלד הי"ו • תחילה דנו חברי הועד יחד עם חברי הבד"ץ שליט"א באחד הנושאים הדורשים ליבון הלכתי, ולאחר מכן נאם הר"ר דוד וואהל הי"ו וכיבד את הדומ"ץ הג"ר עמרם האניג שליט"א לשאת דברים.

הדומ"ץ הג"ר עמרם האניג שליט"א הקריא מכתב ובו דברי ברכה והערכה חמים מהגאון הרב אהרן שיף שליט"א רבה של אנטוורפן. שנבצר ממנו להשתתף עקב נסיעתו מחוץ למדינה להשתתף בשחיטת עופות עבור בני הקהילה.

בדבריו הקדיש הגר"ע שליט"א דברי תודה נרגשים להר"ר פנחס קורנפלד הי"ו, על כל פעולותיו במשך כל השנים בכל התחומים, והדגיש שהוא חייב לו תודה אישית, על שבעת שנתקבל לכהן כדומ"ץ הקהילה רצה להכיר את העירוב על כל פרטיו ודקדוקיו, והר"ר פנחס הי"ו עמד לצדו בהסברה והבהרה תוך סבלנות מרובה, ואף ערך אתו סיורים מסביב לעירוב.

אחריו נשאו דברים הדומ"ץ הגרי"ז פאללאק שליט"א והמו"ץ הגאון רבי אשר שטרנבוך שליט"א, שהעלו על נס את התמסרותו לצורכי הקהלה שלא על מנת לקבל פרס, ואיחלו לו שנות חיים ארוכים של עשייה.

אחריהם נשא הר"ר פנחס הי"ו נאום נרגש, בו הודה להשי"ת על הזכות שהיתה לו לשמש 57 שנה במסגרת הקהילה, והוסיף דברי הדרכה כלליים לחברי הוועד הצעירים בענין עסקנות ופעילות ציבוריים.

בסיום מסר הר"ר דוד וואהל הי"ו את ההודעה על מינויו של הר"ר פנחס הי"ו כיו"ר כבוד של הקהלה, ולאחר שתיית 'לחיים' וברכות ננעלה האסיפה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו