צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

גנץ הורה: גיוס של 500 אנשי מילואים – לפתוח 10 מלוניות עד שבוע הבא

שר הביטחון ערך הערכת מצב בנושא הקורונה ואישר גנץ גיוס של 500 אנשי מילואים נוספים עד לחודש יולי, ברובם למערך הפעלת המלוניות והפעילות של פיקוד העורף שיגביר בימים הקרובים את הקמת המשל"טים בערים להסברה ופינוי החולים

שר הביטחון וראש הממשלה החליפי, בני גנץ, ערך היום (חמישי) הערכת מצב בנושא הקורונה, בהשתתפות השר לנושאים אזרחיים במשרד הביטחון מיכאל ביטון, סגן הרמטכ"ל אייל זמיר, אלוף פיקוד העורף אורי גורדין, מתאם פעולות הממשלה בשטחים האלוף כמיל' אבו רוקון, מנכ"ל משרד הביטחון אמיר אשל ועוזר שר הביטחון להתגוננות.

בישיבה אישר גנץ גיוס של 500 אנשי מילואים נוספים עד לחודש יולי, ברובם למערך הפעלת המלוניות והפעילות של פיקוד העורף בערים השונות. עוד הוחלט כי משרד הביטחון יפעיל 10 מלונות עד שבוע הבא. פיקוד העורף יגביר בימים הקרובים את הקמת המשל"טים בערים השונות לצורך מתן מענה נקודתי לצורכי ההסברה ופינוי החולים. בנוסף, הנחה שר הביטחון את מתפ"ש להיערך לסיוע לאוכלוסייה הפלסטינית.

אמש אמר גנץ כי "בעקבות העלייה המדאיגה בתחלואה, החלטנו הערב בהתייעצות של קבינט הקורונה המצומצם על סגר במספר שכונות באשדוד ובלוד, ועל כינוס דחוף של קבינט הקורונה הרחב מחר לדון בפעולות נוספות. מחר בבוקר אקיים הערכת מצב של משרד הביטחון, בה נקדם את ההיערכות לאפשרות של פתיחת מרכזי שליטה בערים על ידי פיקוד העורף, תגבור של עוד מלוניות קורונה וצעדים נוספים שאנו עשויים להידרש להם בימים הקרובים".

גנץ: "דרשתי בקבינט הקורונה העברת סמכויות למשרד הביטחון" • צפו

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו