Yonatan Sindel/Flash90

רעייתו של בנט במתקפה על נתניהו: "מצידו שנעבור שואה כלכלית"

גילת בנט במתקפה על ראש הממשלה: "מצידו שנעבור שואה כלכלית רק שלא יאהבו מישהו יותר מאותו". הליכוד: "לא נקבל הטפות מוסר ממי שהעדיפו להישאר באופוזיציה וכשהיו בקואליציה היו עסוקים בלהדליף בלי הפסקה מתוך הקבינט"

גילת בנט, רעייתו של יו"ר ימינה נפתלי בנט, תקפה היום בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמרה כי "מצידו שנעבור שואה כלכלית רק שלא יאהבו מישהו יותר מאותו". עוד הוסיפה כי "כל עוד הסקרים לטובתו הוא ימשיך לעשות עוד הרבה מהכלום שהוא עושה ואנחנו נירקב בבית".

בנט הגיבה לפוסט של אסף פאסי בו נכתב כי "מי שצריך לנהל כעת זה נפתלי בנט. בתיאום עם הגורמים השונים הוא זה שצריך לנהל את האירוע. הוא חרוץ, מדויק וער למה שקורה בשטח". בנט כתבה כי "מדהים שהעובדה שביבי למרות כשלונו המהדהד לא מעלה זאת בדעתו מוכיחה כמה המדינה הזאת לא מעניינת אותו".

מהליכוד נמסר בתגובה כי "בזמן שראש הממשלה נתניהו עובד מסביב לשעון כדי להציל את חייהם ופרנסתם של אזרחי ישראל, לא נקבל הטפות מוסר ממי שהעדיפו להישאר באופוזיציה במקום לשאת באחריות ולעבוד למען אזרחי ישראל, וכשהיו בקואליציה היו עסוקים בלהדליף בלי הפסקה מתוך הקבינט".

שר הביטחון לשעבר נפתלי בנט אמר לפני מספר ימים כי "מחדל הממשלה באי הקמת מערך חירום נגד הקורונה הביא לאבטלה המונית של מעל מיליון אזרחי ישראל. הגנון בממשלה חייב להיפסק היום. הממשלה צריכה לצאת מהקונספציה שמונעת ממנה לפעול היום, לגייס 2500 סטודנטים, להכשיר אותם לחקירות, להגדיל את נפח הבדיקות ל-100,000 ולבצע בידוד אפקטיבי כדי לקטוע את שרשראות הדבקה ולנצח את הקורונה מבלי לבצע סגרים על מדינת ישראל. חייבים להחזיר את הפרנסה לאזרחי מדינת ישראל".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

זאת ועוד. נתניהו גם מעביר אותנו שואה דיקטטורית. יש מצלמה נסתרת על כל 2 מטר במדינה.עין רואה ואוזן שומעת וכל דבריך נכתבים ברישום פלילי.
לכן כל צעד שאתה עושה במדינה הזאת הוא פלילי. אין פרטיות.

נתניהו הפך אותנו במשך השנים
לעבדים שלו ושל ממשלתו!
והחרדים עוד סוגדים לו
בושה!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו