צילומים: פלאש 90

השר לח"כ: "תביא לי את השמות ואני אפעל להגמיש את הנהלים עבורם" • צפו

משרד הביטחון יציב אנשי פניות ציבור במלוניות הקורונה. השר במשרד הביטחון לח"כ אייכלר במליאה: "תעביר אליי מקרים מיוחדים של משפחות עם חולי קורונה שזקוקות לפינוי ואפעל להגמיש את הנהלים עבורם"

בפעילות חבר וועדת חוץ וביטחון ח"כ ישראל אייכלר, אישר משרד הביטחון שיציב אנשי פניות ציבור במלוניות הקורונה על מנת לעמוד על צרכיהם של החולים השוהים במקום.

ח"כ ישראל אייכלר בירך את השר במשרד הביטחון מיכאל ביטון: "ברוך אומר ועושה. רק לפני שבוע פניתי לשר הביטחון מיכאל ביטון על כך שאין איש פניות ציבור במלוניות. והנה היום הוא מבשר לנו שאכן כך יהיה. ישר כוח. אני מקווה שכך אכן יהיה ולכל חולה יהיה למי לפנות בכל בעיה".

ח"כ אייכלר הוסיף: "אני רוצה לדבר על משהו עוד יותר עקרוני: סגר על ערים בגלל קורונה זו ענישה קבוצתית. סגר מטילים רק למניעת טרור. חולי קורונה אינם טרוריסטים. צריך להוציא אותם למלוניות, וטוב שמקימים אותם מאוחר מאף פעם לא.

"היום סגרו את ביתר. ראש העיר מתחנן שיוציאו את החולים למלוניות. הכניסו קריטריון שמפנים למלוניות רק משפחות שיש שם חמישים אחוז חולים. זו אפליה למשפחות ברוכות ילדים. משפחה של שני ילדים שילד אחד והורה אחד חולה – מפנים אותם, ואילו משפחה של עשרה ילדים גם חמישה חולים עדיין יישארו בבית. חייבים להוריד את הרף. הובטח לנו שתהיה גמישות, אבל זה טרם קרה בביתר".

השר מיכאל ביטון השיב: "תודה רבה חבר הכנסת אייכלר. אתה שליח ציבור שעושה את העבודה השקטה, לא רק הפורמלית. אתה בא ומטפל בבעיות אחד על אחד, ואני מודה לך על כך".

השר ביטון המשיך: "אני מבקש ממך שבמקרים מיוחדים של משפחות עם חולים שיש קושי פנימי במשפחה, תגיש לי את שמותם ואני אפעל לטיפול ספציפי בהם".

כל משפחה שיש לה סיבה טובה להתפנות ונתקלת בקיר אטום, מוזמנת לשלוח מייל ללשכה שלו [email protected]

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

במקום שטסלר ידאג לזה בתוקף תפקידו
אייכלר עושה את זה,
מה לעשות?
טסלר לא יודע שתפקיד פניות ציבור, זה פשוט לקבל פניות ולעזור.
טסלר אתה יכול עדיין לותר

אייכלר כמו תמיד עסוק בלעזור לעם ישראל
איפה ליצמן????????????????

עדיין לא עשה אלפית מליצמן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו