צילום: מתוך הטוויטר של שפי פז

"קברת את הציונות": גרפיטי רוסס מול ביתה של חיות – 3 עוכבו לחקירה

המשטרה עיכבה שלושה בני אדם, שעל פי החשד כתבו מול ביתה של נשיאת בית המשפט העליון בצפון תל אביב כתובות, בהן "קברת את חוק השבות" ו"בג"ץ החריב את דרום תל אביב". שפי פז היא אחת מהפעילים שהועברו לחקירה במשטרה

המשטרה עיכבה שלושה חשודים הערב (חמישי) בגין ריסוס כתובות גרפיטי מול ביתה של נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות באחת השכונות בצפון העיר תל אביב. מהמשטרה נמסר כי השלושה חשודים ב"השחתת מקרקעין", והם הועברו לתחנת המשטרה לחקירה.

בין היתר, המרססים כתבו: "אסתר חיות – קברת את הציונות", "תודה שקברת את הדמוקרטיה" ו-"בג"צ החריב את דרום ת"א". בין היתר נעצרו הפעילים הפוליטים שפי פז ודורון אברהמי, שאף פרסם תמונה בטוויטר וכתב: "שפי ואני מעוכבים לתחנת משטרת לב תל אביב. שוב סתם ללא סיבה". מהחזית לשחרור דרום תל אביב נמסר: "שוב הוכח כי יש דין אחד למסתננים ודין אחד לשפי פז".

צילום: מתוך הטוויטר של שפי פז

רק שלשום סירבה פז להתייצב לדיון ההקראה בבית המשפט עם פתיחת משפטה על השחתת משרדי האיחוד האירופי ברמת גן. עורך דינה הקריא בשמה הודעה באולם, לפיה היא לא מכירה בסמכותו של בית המשפט. "אני מרגישה פטורה מהוראות החוק ומבקשת ממך למחוק את כתב האישום", ביקשה פז. השופט עלא מסראווה סירב לקבל את היעדרה – והוציא צו מעצר נגד פז שטרם מומש.

בחודש שעבר הודתה פז בחשבון הפייסבוק שלה כי הדביקה מדבקות שעליהן נכתב "דם יהודי אינו הפקר" על תיבת הדואר של השופט עוזי פוגלמן. "יש לנו היסטוריה ארוכה עם עוזי", סיפרה שפי, "לקח לי זמן למצוא את הכתובת שלו – אחרת הייתי עושה את זה מזמן". הסיבה שנקטה בפעולה זו, הסבירה, היא בשל גישתו של פוגלמן לחוק המסתננים.

הפעילה החברתית מודה: אני הדבקתי את הסטיקרים בדואר של שופט העליון

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

באיזו עילה משפטית נעצרו החשודים, האם גרפיטי נגד שופטים חמור מקשקוש אחר על קיר? ומי ישפוט אותם, השופטים? ניגוד עניינים הרי לא קיים אצל שופטים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו