Yonatan Sindel/Flash90

אייכלר: "חולי קורונה אינם מחבלים – סגר על רבבות אנשים היא פעולה אלימה"

ח"כ ישראל אייכלר: "הסגר הוא גזירה שאין הציבור יכול לעמוד בה. מדובר בענישה קולקטיבית בלתי מידתית שיש בה מידה רבה של אפליה מול שכונות וערים אחרות. סגר אינו תרופה ומחסום אינו חיסון. יש לפנות את החולים למלוניות ולמנוע את ההדבקה"

ח"כ ישראל אייכלר פנה לפני הטלת הסגר הסלקטיבי נגד החרדים אל ראש המל"ל ושרי הבריאות הביטחון והפנים וביקש לבטל את הסגר על ביתר, ולא להוסיף את בית שמש והשכונות החרדיות בירושלים. במקום זאת לפנות את כל החולים הזקוקים למלוניות ולבטל את הסגר האכזרי מיד.

ח"כ אייכלר אמר ביום שישי כי "עירית ירושלים ראשה וחבריה זועקים אלינו למנוע את הסגר על חמישים אלף איש אישה וילד בשכונות רוממה בירושלים, והם יפנו מאה ושבעים נשאי קורונה. כך גם ראשי עיריית בית שמש וביתר שזועקים לפינוי החולים ואין מענה".

ח"כ אייכלר: "קורא לשרים החרדים לפרוש זמנית – עד להסרת הסגרים"

ח"כ אייכלר הדגיש כי "סגר על רבבות אנשים החפים מקורונה, היא פעולה אלימה שהייתה מקובלת בג'אבל מוכאבר, כשיצאו ממנה מחבלים מפוצצי אוטובוסים. חולי קורונה אינם מחבלים. זהותם ידועה ואין שום הצדקה להטיל 'משטר כיבוש' כדי לפנותם למלון. העיריות והחמ"ל מוכנים להוציא את החולים למלוניות, בלי סגר".

עוד הוסיף: "הסגר הוא גזירה שאין הציבור יכול לעמוד בה. מדובר בענישה קולקטיבית בלתי מידתית שיש בה מידה רבה של אפליה מול שכונות וערים אחרות. סגר אינו תרופה ומחסום אינו חיסון. יש לפנות את החולים למלוניות ולמנוע את ההדבקה".

כזכור, רק השבוע הורה השר מיכאל ביטון לבקשת ח"כ אייכלר להעביר אליו שמות של משפחות שנקלעו למצוקה ולא מפנים אותן, והוא ידאג לפינויים המהיר.

השר לח"כ: "תביא לי את השמות ואני אפעל להגמיש את הנהלים עבורם" • צפו

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

המטרה היא להרגיל את דעת הקהל בארץ, שחרדים יכולים לחיות בגטו סגור.
למי שזה מזכיר משהו משנות ה-30 של המאה הקודמת, על אחריותו בלבד.

מתלהם חסר תקנה

ח"כ אייכלר צודק 100% !
משרד הבריאות וקבינט הקורונה עובדים כחכמי חלם. לא יודעים לעבוד רק יורים על כל הצדדים ומפעילים את המשטרה בדרך כלל נגד חרדים ועוד קצת נגד חילונים.

איך יהדות התורה ודגל התורה יודעים שהחרדים יבחרו בהם למרות שכולם שותקים (חוץ מהרב אייכלר)?
כי הם יודעים שהרבנים יגידו להצביע להם!
זה כבר לא סיבה!
תעשו משהו כבר!
תצעקו למענינו!

100 אחוז צודק!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו