אבל ברמת שלמה: הגאון רבי גרשון ריז'י זצ"ל נפטר בפתאומיות

טרגדיה בירושלים: הגאון רבי גרשון ריז'י זצ"ל, אשר היה מחשובי התלמידי חכמים בשכונת רמת שלמה, התמוטט אמש באופן פתאומי במעונו ונפטר לאחר זמן קצר כשהוא רק בשנת השישים וארבע לחייו. שימש כמגיד שיעור במספר ישיבות ברחבי הארץ

טרגדיה בשכונת רמת שלמה בירושלים: אמש (ראשון) הלך לעולמו באופן פתאומי הגאון רבי גרשון ריז'י זצ"ל אשר היה מחשובי התלמידי חכמים במקום זאת לאחר שהתמוטט לפתע במעונו והוא בשנת השישים וארבע לחייו.

המנוח, הגאון רבי גרשון ריז'י זצ"ל קנה את תורתו בעודו בחור צעיר כשהוא מסתופף בצילם של ראשי הישיבה בחברון, גם בשנות בחרותו ניכר כבר היה בשקיעות המיוחדת שהייתה לו בלימוד התורה.

במשך כל שנות חייו היה הגאון רבי גרשון ריז'י זצ"ל מרביץ תורה גדול וחשוב, הוא שימש כמגיד שיעור במספר ישיבות ברחבי הארץ, כשכל תלמידיו מעידים על אדם גדול בתורה ויראת שמים טהורה, מסירותו הרבה לתלמידים היתה מן המיוחדות כשהוא דואג לכל מחסורם.

תלמידיו מספרים כי מעבר להיותו מגיד שיעור בסוגיות הש"ס הוא היה אדם שחי ונשם מוסר, מידי פעם היה הגאון רבי גרשון ריז'י זצ"ל מוסר שיחות מוסר לתלמידים כשהם מאזינים בשקיקה לדבריו הערבים שהיו נאמרים בשפה ברורה ונעימה.

אמש (ראשון) בשעות הלילה התמוטט הגאון רבי גרשון ריז'י זצ"ל במעונו שבשכונת רמת שלמה בירושלים, כוחות ההצלה שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות אך לאחר זמן קצר הם נאלצו לקבוע את פטירתו במקום לדאבון ליבם של משפחתו הכבודה, מכריו ותלמידיו הרבים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אופייני מאוד לקורונה…
קורונה גורמת להתקפי לב וקרישים

אין פתאום. היה לו קורונה והוא נפטר ממנה לצערינו. למה התקשורת משקרת?

לא היתה לו קורונה.
דום לב.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו