צילום: עדינה ולמן - דוברות הכנסת

גפני מאיים: נקים ועדת חקירה שתבדוק את התנהלות המשטרה מול החרדים

יו"ר ועדת הכספים ח"כ גפני הודיע כי במידה והממשלה לא תמצא פיתרון לאלימות המשטרה, הוא יצביע בעד הקמת ועדת חקירה פרלמנטרית שתבדוק את התנהלות המשטרה במשבר הקורונה. סמוטריץ': "אם גפני לא יעלה את זה להצבעה, נעלה את זה על המכסה של ימינה"

העימות בין המפלגות החרדיות ובין ראש הממשלה והשר לביטחון הפנים עולה מדרגה, כשיו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, הניח על סדר יומה של מליאת הכנסת מחר הצעה להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית לבדיקת התנהלות המשטרה כלפי הציבור החרדי. כך פורסם הבוקר (שלישי) ב'רשת ב".

ע"פ הדיווח של העיתונאי זאב קם, גפני הציב אולטימטום לממשלה ודרש לאשר החלטות או מתווה שיראה שינוי מיידי של התנהלות המשטרה כלפי הציבור החרדי, או שכבר מחר תעלה להצבעה ההצעה להקים ועדת חקירה פרלמנטרית לבדיקת המשטרה סביב הנושא.

ועדת חקירה פרלמנטרית היא כלי שלרוב משמש את האופוזיציה כדי להביך את הקואליציה. הפעם היא עולה דווקא על ידי מפלגת קואליציה כדי לייצר מנוף לחץ ואיום על ראש הממשלה ועל השר לביטחון הפנים.

יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ' כתב בחשבון הטוויטר שלו, "אם ח"כ גפני לא יעלה ביום רביעי להצבעה את הצעתו להקמת וועדת חקירה פרלמנטרית לבדיקת אלימות המשטרה נגד החרדים, אעלה בלנ"ד את ההצעה בשבוע הבא על המכסה של סיעת ימינה".

 

גפני דורש: הקמת ועדת חקירה פרלמנטרית לבדיקת התנהלות המשטרה

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גם את הקבוצות שלא שמרו ונבדקו. צריך להאשים
תבדקו כמה מבוגרים מתו אצלם בחודש האחרון

למה אם?
אם איומי סרק (שנציגינו רגילים בהם) לא יטפלו כלל.
ובכלל, אם אכן נעשו פשעים מצד שוטרים (ונעשו), צריכה לקום ועדת חקירה ללא כל תנאי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו