הגברת השקיפות: צוותי חמ"ל הקורונה של בני ברק ייפגשו עם נציגי הקהילות

חמ"ל הקורונה העירוני יזם צעד נוסף של שקיפות על מנת להגביר את האמון במוסדות העירוניים ולהרחיב את שיתוף הפעולה עם הקהילות השונות בעיר - ראשי החמ"ל נפגשים בימים אלה עם נציגי כל הקהילות לפגישות עדכון והתייעצות

שיתוף הפעולה של התושבים, הוא סוד הצלחתה של בני ברק בהתמודדות המורכבת מול נגיף הקורונה. התגייסות הרבנים, ראשי הישיבות והאדמו"רים, דירבנה את תושבי בני ברק למלא אחר הנחיות והוראות משרד הבריאות ולקדם את בלימת הנגיף בעיר התורה.

לאחר הקמת הועדה הרפואית-הלכתית, יזם חמ"ל הקורונה העירוני צעד נוסף של שקיפות מלאה על מנת להגביר את האמון במוסדות העירוניים ולהרחיב את שיתוף הפעולה עם הקהילות השונות בעיר. בימים אלה, נפגשים ראשי החמ"ל עם נציגי כל הקהילות, החסידויות והחצרות, לפגישות עדכון והתייעצות. במסגרת הפגישות נחשפים העסקנים לנתוני התחלואה והתפשטות הנגיף בעיר ולפילוחים הדקדקניים לפי ריכוזי הקהילות בעיר.

סיעור המוחות של צוותי החירום עם נציגי כל הקהילות, נועד לתת מענה הסברתי ייעודי לכל קבוצת אוכלוסיה בהתאם לצרכים והמענים הייחודיים לה. בימים אלה עורכים צוותי הוועדה והחמ"ל העירוני סיורים במוסדות החינוך בכל רחבי העיר, בהם בודקים את תקינות והשמירה על הנהלים.

לדברי אריק אדלר מנהל החמ"ל העירוני של בני ברק: "אנחנו הצלחנו להבין דבר שבמשרד הבריאות עדיין מתקשים ליישם. כל קבוצת אוכלוסיה, חייבת לקבל מסרים הסברתיים מותאמים. הפעילות הנוכחית של החמ"ל מיועדת ליצור שקיפות מלאה עם כל הקהילות ולקבל שיתוף מעולה הדוק ואפקטיבי במלחמת החורמה לעצירת הנגיף בבני ברק".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו