אבל בגור: הרה"ח ר' אברהם מרדכי סנקביץ ז"ל מבני ברק נפטר מקורונה

הרב החסיד רבי אברהם מרדכי סנקביץ ז''ל, אשר היה מחשובי קהילת חסידי גור בעיר בני ברק, נפטר לאחר שחלה בנגיף הקורונה והוא בשנת השישים וחמש לחייו. היה בקשר עז עם כ''ק האדמו''ר מגור שליט''א אליו נקשר בלב ונפש. אביו שימש ה'אמרי אמת'

ברוך דיין האמת: מבני ברק מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של הרב החסיד רבי אברהם מרדכי סנקביץ ז"ל אשר היה מחשובי קהילת חסידי גור בעיר בני ברק זאת לאחר שחלה בנגיף הקורונה והוא בשנת השישים וחמש לחייו.

המנוח הרב החסיד רבי אברהם מרדכי סנקביץ ז"ל נולד לאביו הרב החסיד רבי אהרן דוד סנקביץ ז"ל אשר היה ממשמשיו של כ"ק האדמו"ר בעל ה'אמרי אמת' מגור זיע"א. המנוח גדל ונתעלה בישיבות גור שם קנה חכמה ויראה מרבותיו.

במשך כל חייו היה המנוח מסור בלב ונפש לאחרים ותמיד היה עוזר ומסייע לכל אדם באשר הוא, פרק נוסף בחייו היה הקשר העז שהיה לו עם כ"ק האדמו"ר מגור שליט"א כשהוא נקשר אליו בלב ונפש.

במשך שנים רבות היה המנוח יושב על התורה ועל העבודה, כל מכריו ראו בו אדם מיוחד שמתמסר ללימוד התורה והחסידות, מכריו מספרים כי ליבו הרחום של המנוח היה ידוע בקרב כלל בני החסידות כולה ואף מחוצה לה.

בשבועות האחרונים חלה הרב החסיד רבי אברהם מרדכי סנקביץ ז"ל בנגיף הקורונה ההולך ומתפשט בארץ הקודש, ובעקבות כך מצבו היתדרדר אט אט עד שהבוקר השיב הוא את נשמתו ליוצרה לדאבון לבם של משפחתו הכבודה ומכריו הרבים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו